Wojciech Modest Amaro twarzą nowej akcji Nespresso

„Made with Care” ("Tworzona z troską") to hasło kampanii producenta kawy Nespresso. Ambasadorem projektu w Polsce jest szef kuchni Wojciech Modest Amaro, współpracujący od wielu lat z Nespresso Professional.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wojciech Modest Amaro twarzą nowej akcji Nespresso

Komunikacja "Made with Care" (Tworzona z troską), której światowym ambasadorem jest George Clooney, zakłada że pozyskiwanie wysokiej jakości kawy może być zarówno sztuką, jak i katalizatorem pozytywnych zmian.

W ramach programu Nespresso AAA Sustainable Quality najbardziej jakościowe ziarna kawy są pozyskiwane przy jednoczesnej poprawie warunków życia farmerów i ich rodzin, ochronie środowiska oraz zaangażowanie w przywracanie zagrożonych gatunków kawowców.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/organiczna-kawa-w-ofercie-nespresso-professional ##

Polski ambasadorem "Made with Care"  jest Wojciech Modest Amaro, szef kuchni, zdobywca pierwszej gwiazdki Michelin w Polsce, od 2013 roku współpracujący z Nespresso.

– W życiu zawodowym troska to przede wszystkim dbałość o jakość. Wiem, skąd pochodzą produkty, z których przygotowuję dania, jak były uprawiane i przez kogo. I taki sam łańcuch wartości jest ważny dla Nespresso przy tworzeniu kawy, którą ja z przyjemnością serwuję moim gościom – mówi Wojciech Modest Amaro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu