Wojciech Piwocki media development directorem w IMS

Wojciech Piwocki objął stanowisko media development directora w firmie IMS zajmującej się tzw. marketingiem sensorycznym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w Grupie naTemat i Agencji Reklamy Polskiego Radia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przez ostatnie miesiące Wojciech Piwocki zajmował się konsultingiem strategicznym w zakresie sprzedaży. Do wiosny br. przez kilka miesięcy był prezesem spółki Glob 360, właściciela Grupy naTemat. Zastąpiła go Monika Bogusz-Jędrzejczyk.

W latach 2011-2016 Piwocki pracował jako szef Agencji Reklamy Polskiego Radia. Natomiast od 1998 do 2007 roku był szefem RRM, biura reklamy m.in. Radia ZET.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały