Do obowiązków Telengi należy m.in. restrukturyzacja całego obszaru sprzedażowego i ułatwienie spółkom z grupy rozwój na rynkach europejskich i poza Europą.
Wojciech Telenga ma ponad 14-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawianiem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM oraz implementacji strategii omnichannel. Pracował też nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć.
Przez ostatnie trzy lata zajmował stanowisko head of sales transformation w Deloitte Digital. Wcześniej, pełnił szereg istotnych stanowisk w branży, zarządzał sprzedażą między innymi w Bonnier Magazines & Brands czy w Bertelsmann Media.
- Bardzo się cieszę, że będę mógł wykorzystać moje doświadczenia, by zoptymalizować, wielokanałowe kontakty na linii Tuatara - klienci. Tuatara to innowacyjna grupa, pracująca w najbardziej przyszłościowych sektorach gospodarki: AI, uczenie maszynowe, automatyzacja, a ostatnio to co mnie osobiście inspiruje do pracy najmocniej , branża kosmiczna. Wierzę, że znajdujemy się w idealnym miejscu, by do obecnych najmocniejszych stron grupy – synergii podejścia biznesowego i technologicznego – dodać kolejny element: skuteczną, poukładaną procesowo, nowoczesną sprzedaż, uwzględniającą zarówno potencjał firmy, wychodząc od tego co w sprzedaży jest najważniejsze - rzeczywistych potrzeb klientów - komentuje Wojciech Telenga.












