Nakręcony w Bangkoku film reklamowy pokazuje walki dwóch ulicznych gangów. Członek jednego z nich zaczyna uciekać przed przeciwnikiem, chowa się za stojącymi na parkingu kilkoma modelami Audi.
Okazuje się, że w jednym z nich – Audi A8 - otwarte są tylne drzwi, więc wsiada do auta. I ku jego zdziwieniu auto zaczyna reagować na obecność człowieka wewnątrz pojazdu. Zaczynają otwierać się kolejne elementy wnętrza, włączają się wskaźniki na desce rozdzielczej itp. I tak np. podczas gdy jego koledzy z gangu zacięcie walczą z przeciwnikami on oddaje się masażowi stóp, popija szampana itd.

Rozpoczęta właśnie kampania jest pierwszą z trzech, które w najbliższych miesiącach zostaną przeprowadzone w Wielkiej Brytanii. Aktualnie działania realizowane są w internecie, wkrótce reklama ma pojawić się w kinach. Za kreację kampanii odpowiada agencja BBH.











