Wojsko Polskie reklamuje 'zawód żołnierz' (wideo)

Z początkiem sierpnia pod hasłem "Zawód żołnierz" rozpoczęła siępierwsza w historii kampania reklamowa polskiej armii. Oprócztradycyjnych nośników reklamowych takich jak spot telewizyjny akcjaobjęła promocję podczas zakończonego właśnie Przystanku Woodstock.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym elementem kampanii reklamowej armii polskiej jest30-sekundowy spot promujący jej postępującą profesjonalizację.Został on zrealizowany w czerwcu przez agencję Vena Art napodstawie scenariusza i w reżyserii Norberta Rudała w bazachwojskowych w Krzesinach, Międzyrzeczu, Warszawie, Hrubieszowie iLublinie. Filmik dostępny jest w pięciu wersjach językowych, takaby informować o zmianach w naszej armii także za granicą.

Oprócz emisji spotu w trzech kanałach Telewizji Polskiejrozpoczęta 1 sierpnia kampania pod hasłem "Zawód żołnierza"obejmuje internet, prasę, outdoor (billboardy i mini-boardy),materiały BTL i promocję bezpośrednią. Akcja zawitała również nategoroczny Przystanek Woodstock, podczas którego odbyła siępremiera spotu. Ponadto TVP wyemituje w sierpniu 20-minutowy filmpromujący Wojsko Polskie.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do osób - zarównomężczyzn, jak i kobiet - w wieku 17-30 lat zainteresowanychtechniką, wojskowością, informatyką i komputerami, potrafiącychkierować ludźmi, prowadzących aktywny tryb życia, lubiących ryzykoi zdecydowanie deklarujących patriotyzm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu