"Wojtek pełni w Symetrii kluczową rolę - jego kompetencje rozwijają ofertę agencji i podnoszą jakość świadczonych usług. Najnowszą inicjatywą Wojtka jest Certyfikat UX dla Project Managerów, który właśnie wszedł z sukcesem na polski rynek. Uważam, że jako Strategy Director w Symetrii z powodzeniem będzie wyznaczał drogę dla UX w Polsce" - komentuje Szeran Millo, Operations Director.
Wojtek Chojnacki dołączył do Symetrii w 2006 roku jako Project Manager, po 5 latach awansował na Senior Project Managera, by w 2013 roku objąć stanowisko Strategy & Development Leadera. Realizował badania, projektował serwisy i aplikacje, prowadził warsztaty UX dla klientów takich jak m.in. Orange, Philip Morris International, LexisNexis, PZU.
Agencja UX Symetria specjalizuje się w projektowaniu złożonych interfejsów i przeprowadzaniu badań użyteczności. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wykonują projekty dla dużych polskich i zagranicznych firm. Obecnymi klientami Symetrii są m.in. Alior Bank, BZ WBK, Credit Agricole, Deutsche Bank, Hestia, ING, LIDL, LOT, Orange, Philip Morris International, PKO, PZU.

dostarczył
infoWire.pl











