Influencer Wojtek Sawicki z dziewczyną reklamują prezerwatywy Durex

Cierpiący na dystrofię mięśniową Wojtek Sawicki i jego dziewczyna Agata Tomaszewska, twórcy profilu Life on Wheelz, są bohaterami nowej kampanii marki Durex "Kochaj tak, jak lubisz". Przełamują w niej tabu związane z seksualnością osób z niepełnosprawnościami.

Udostępnij artykuł:
Influencer Wojtek Sawicki z dziewczyną reklamują prezerwatywy Durex

Wojtek Sawicki od dziecka zmaga się z dystrofią mięśniową Duchenne'a. Na instagramowym profilu Life on Wheelz wspólnie ze swoją dziewczyną Agatą Tomaszewską opowiadają o swoim codziennym życiu, wyzwaniach, jakie przed nimi stają a przede wszystkim walczą z dyskryminacją osób z niepełnosprawnościami.

Oboje są właśnie bohaterami najnowszej kampanii marki prezerwatyw Durex "Kochaj tak, jak lubisz", w której otwarcie mówią o seksualności w swoim związku.

"Fajnie, że bierzemy razem z Agatą udział w kampanii Durex. Lubimy przecierać nowe szlaki i odkłamywać tematykę seksu w związkach interablistycznych" – napisali na swoich profilach w social mediach.

"Długo zastanawialiśmy się, co znaczy dla nas główne hasło kampanii, czyli „Kochaj tak, jak lubisz”. Myślę, że najważniejsza w naszym seksie jest dobra komunikacja, szczere wyrażanie swoich potrzeb, odwaga w eksperymentowaniu oraz przyjazna i wyluzowana atmosfera" - czytamy na profilu Life on Wheelz.

 

Wpisy opatrzone są zdjęciami pary w intymnej sytuacji, z paczką prezerwatyw w ręku Agaty. Otwarcie opowiadają o swoim życiu seksualnym, potrzebach, bliskości.

"Na wstępie chciałbym Wam wyjaśnić jedną kwestię. Otóż, dystrofia mięśniowa Duchenne’a nie wpływa na zdolność utrzymania erekcji. W związku z tym prowadzimy aktywne życie seksualne, choć nie wszystkie pozycje są dla nas dostępne. Stosujemy oczywiście również antykoncepcję, gdyż ze względu na mój stan zdrowia decyzja o posiadaniu potomstwa wiąże się w naszej sytuacji z wielkimi i niezwykle kosztownymi zmianami w życiu, na które obecnie nie jesteśmy gotowi. A przecież kochamy seks, czujemy się siebie pociąg i uwielbiamy bliskość. Dlatego szczególnie polecamy wam supercienkie prezerwatywy Durexa, które pozwalają wam poczuć bliskość z osobą, z którą się kochacie, zapewniając jednocześnie odpowiednią ochronę" - czytamy w zamieszczonym poście.

Wpis w środę wieczorem miał ponad 21,6 tys. polubień.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Life On Wheelz (@lifeonwhlz)

Działania z influencerami w ramach kampanii "Kochaj tak, jak lubisz" prowadzi agencja Tears of Joy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7