Wojtek Sokół w nowej kampanii Samsunga. Promuje możliwości Galaxy S20 Ultra

Raper Wojtek Sokół występuje w nowej kampanii przygotowanej przez koncern Samsung. Reklamy emitowane na YouTube i Facebooku mają promować fotograficzne możliwości smartfona Galaxy S20 Ultra.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Wojtek Sokół to popularny na polskiej scenie muzycznej raper. W ciągu ostatnich 20 lat wydał 8 albumów hip-hopowych, które uzyskały status wydawnictw platynowych. Sokół jest także dziennikarzem radiowym oraz przedsiębiorcą - założycielem wytwórni Prosto Label oraz dyrektorem kreatywnym marki odzieżowej Prosto Wear.

Od czerwca br. Wojtek Sokół wystartował z wydawnictwem literackim Wydałem. Jego nakładem wydał m.in. debiutancką powieść, która na rynek trafiła 15 czerwca.

Sokół w nowej kampanii Samsunga

Jesienią 2019 r. Wojtek Sokół został ambasadorem marki Samsung i częścią kampanii marketingowej dla serii Galaxy Note 10. Teraz z kolei poinformowano że muzyk występuje w nowej kampanii reklamowej Zmień Spojrzenie.

Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem w nowej akcji reklamowej zachęca do indywidualnego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez obiektywy Galaxy S20 Ultra, smartfona wprowadzonego na rynek w lutym br.

grafika

Według Samsunga możliwości techniczne aparatu połączone z pierwiastkiem indywidualizmu sprawiają, że zwykłe zdjęcia nabierają nowego znaczenia i tworzą pewną opowieść. W kampanii odbiorca ma spojrzeć na świat z perspektywy Sokoła, który po raz kolejny zaskoczy kreatywnością i pokaże, że wciągające narracje można tworzyć również za pomocą zdjęć wykonanych smartfonem.

grafika

W kampanii funkcje Galaxy S20 Ultra zostaną połączone ze znakami firmowymi Wojtka Sokoła, za które ceni go zarówno branża, jak i fani – autentycznością, kreatywnością i talentem do tworzenia narracji.

grafika

Efektem współpracy będą m.in. 3 historie które Sokół, jako narrator, spuentuje w charakterystyczny dla siebie sposób. Materiały będzie można zobaczyć w mediach społecznościowych marki: na kanale YouTube oraz na fanpage’u firmy na Facebooku. Pierwszy film jest już dostępny.

 

- Wszystkich nas cieszy, gdy uchwycimy coś inaczej, po swojemu. Jak zauważymy coś, czego nikt inny nie zauważył lub czego sami wcześniej nie mieliśmy okazji z różnych względów wyłapać - zaznacza Magda Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics Polska. - Seria Galaxy S20 to idealny kompan i motywator do zmiany spojrzenia na nawet najprostsze kwestie. To idealne narzędzie do opowiadania historii, a mało kto zrobi to lepiej niż duet Wojtek Sokół i Galaxy S20 Ultra 5G. Połączenie narracyjnego talentu Wojtka z możliwościami naszego aparatu gwarantuje odkrywanie świata z zupełnie innej perspektywy. Właśnie do tego chcielibyśmy zachęcić w najnowszej kampanii Zmień Spojrzenie z serią Galaxy S20.

Kampania Zmień Spojrzenie z udziałem Wojtka Sokoła obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania digital oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów