Partner of Promotion i Global Marketing Connection zajmą się promocją polskiej wołowiny

Agencje Partner of Promotion i Global Marketing Connection zostały wybrane przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego do dwuletniej kampanii promującej wołowinę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Partner of Promotion i Global Marketing Connection zajmą się promocją polskiej wołowiny
fot. Shutterstock.com

Prowadzony przez UPEMI przetarg dotyczył opracowania kreacji i wdrożenia dwuletniego programu informacyjno-promocyjnego dotyczącego świeżej, schłodzonej i mrożonej wołowiny oraz przetworów spożywczych z niej wytworzonych. Program pod nazwą "Europejska wołowina na azjatyckich rynkach" będzie realizowany w Japonii i Hongkongu.

Głównym celem programu jest zwiększenie eksportu i promocja europejskiej wołowiny w dwóch głównych regionach azjatyckich tj. w Japonii i Hongkongu. Wzrost eksportu zostanie osiągnięty poprzez zwiększenie widoczności europejskiej wołowiny przez wzbudzenie zainteresowania unijnymi produktami rolno-spożywczymi wśród Azjatów. Działania promocyjne będą skoncentrowane na wzroście popytu na wołowinę z UE oraz jednocześnie wzmocnienie jej konkurencyjności w porównaniu
do wołowiny z innych krajów.

Zaplanowana przez UPEMI kampania ma na celu długoterminowe wsparcie gospodarczej stabilizacji UE w produkcji mięsa poprzez zagwarantowanie optymalnych możliwości jego eksportu.

Najważniejszymi narzędziami w ramach zaplanowanych działań mają być wydarzenia (targi i wizyty studyjne do Europy), działania PR i reklamowe. Reklamy mają obejmować internet, w tym social media, a także eventy.

UPEMI wybrała do współpracy agencje Partner of Promotion i Global Marketing Connection. Będą pracować dla organizacji przez dwa lata. Budżet przeznaczony na działania zaplanowane przez UPEMI wynosi 999,85 tys. euro netto (bez VAT).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii