How different women are? Różne języki do różnych kobiet!Każdy marketer posiadający w swoim portfolio marki komunikujące się do kobiet stale zadaje sobie pytanie, jak skutecznie dotrzeć z komunikatem i zbudować lojalność swoich konsumentek. Kobiety nie są jednorodną grupą – różnią się między sobą, mają różne potrzeby i oczekiwania, a przede wszystkim łączą wiele różnorodnych życiowych ról. Aby efektywnie docierać z komunikacją właśnie do kobiet, musimy dogłębnie wejść w ich świat.Konferencja składa się będzie z 3 bloków tematycznych:DISCOVER - pogłębiona wiedza na temat kobietPrzedstawimy praktyczną wiedzę na temat kobiet, którą mamy z badań. Powiemy także, jakie ma to konsekwencje dla mediów i marek.Partnerem bloku Discover jest Bank BGŻ BNP Paribas.
EXECUTE – inspirujące przykłady o tym, jak budowa relacje marek z kobietamiPrzedstawimy case studies, które wykazują się innowacyjnością, skutecznością oraz dogłębnym rozumieniem kobiet. Pokażemy jak są definiowane kobiece potrzeby w zależności od tego, kto i do jakiej grupy mówi. Wierzymy, że po tej części nikt już nie wpisze do briefu: „grupa docelowa – kobiety”.

FUTURE - komunikacja z kobietami w przyszłościRzeczywistością jest to, że kobiety się zmieniają i redefiniują swoje role. Jak możemy się przygotować do przyszłości? Jak to, co się dzieje teraz wpłynie na to, co się będzie działo za chwilę? Jak marki i media mogą się do tego przygotować? W jaki sposób nowe technologie czy nowe media zmienią kobietę i marki? Jak kolejne pokolenie kobiet będzie kupowało i używało naszych marek? Co już teraz możemy zacząć robić, żeby nie tylko być na czasie, ale wyprzedzić rzeczywistość i być strategicznie przygotowanym?
Konferencja Women Power Day jest objęta akredytacją DIMAQ.Uczestnik otrzymuje 20 pkt. Prelegent 40 pkt.Więcej o akredytacji tu: dimaq.pl.
Udział w konferencji Women Power Day jest możliwy po wpisaniu na listę Gości oraz potwierdzeniu przez Organizatora. Z uwagi na duże zainteresowanie imprezą, liczba miejsc jest ograniczona.

Agenda:9:00 - Rejestracja i śniadanie
9:30- Powitanie
9:40- Otwarcie konferencji
Blok Discover (10:00-11:50)
Izabela Kiwak, Ringier Axel Springer Polska; Dorota Peretiatkowicz, IQS - "Jak sprawić żeby kobiety jeszcze bardziej pokochały zakupy?"Dariusz Maciołek, BGŻ BNP Paribas; Katarzyna Krzywicka-Zdunek, IQS - "Czego pragną kobiety. Remont czy SPA?"Janina Bąk, JaninaDaily.com - "Statystyka jest kobietą. Co mówią dane o użytkowniczkach sieci?”Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words – „HUMANIST – świat kobiecych kodów komunikacji versus mega trendy w zachowaniach społecznych i konsumenckich kobiet”
Przerwa kawowa - 11:50-12:10
Blok Execute (12:10-13:45)
Fiorenza Plinio, Cannes Lions International Festival of Creativity - “Gender Roles in Advertising. Is it still a 'Mad Men' world?"Olga Korolec i Magdalena Ignatowicz, Ringier Axel Springer Polska - "Kobieta kobiecie wilkiem? O tym, dlaczego potrzebujemy rewolucji w komunikacji do kobiet."Magda Urbaniak, Brand24/MaxTractor.agency - „I wtedy rynek stworzył mężczyznę. Jak marki zmieniają swoją komunikację z odbiorcami.”Anna Skórzyńska, Szumisie – „Dobrze znamy e-mamy. Jak poznać, zrozumieć i trafić do kobiet w ciąży i młodych mam. Kiedy, dlaczego i co wybierają w internecie.”

Przerwa obiadowa - (13:45-14:30)
Blok Future (14:30-16.15)
Ewa Zakrzewska Publicis Groupe, Łukasz Zaleśny Spark Foundry/Publicis Groupe – "Kobiecy świat bez reklam? Jak może wyglądać i jak się na niego przygotować?"Jasmin Zäsar, Gameset - "Last wo/man standing - battle royale opinii na temat miejsca kobiet w gamingu i esporcie."Katarzyna Kramnik, Synerise – "Sztuczna inteligencja jest kobietą? AI jako sposób na super spersonalizowaną komunikację marki."
Zakończenie konferencji ok 16:15.











