Women Power Day

Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, organizowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Women Power Day to niezwykłe spotkanie łączące w jednym miejscu uznanych Ekspertów z Polski i zagranicy dzielących się swoją unikalną wiedzą, badaniami i inspirującymi case studies na temat komunikacji do kobiet.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Women Power Day

How different women are? Różne języki do różnych kobiet!Każdy marketer posiadający w swoim portfolio marki komunikujące się do kobiet stale zadaje sobie pytanie, jak skutecznie dotrzeć z komunikatem i zbudować lojalność swoich konsumentek. Kobiety nie są jednorodną grupą – różnią się między sobą, mają różne potrzeby i oczekiwania, a przede wszystkim łączą wiele różnorodnych życiowych ról. Aby efektywnie docierać z komunikacją właśnie do kobiet, musimy dogłębnie wejść w ich świat.Konferencja składa się będzie z 3 bloków tematycznych:DISCOVER - pogłębiona wiedza na temat kobietPrzedstawimy praktyczną wiedzę na temat kobiet, którą mamy z badań. Powiemy także, jakie ma to konsekwencje dla mediów i marek.Partnerem bloku Discover jest Bank BGŻ BNP Paribas.

EXECUTE – inspirujące przykłady o tym, jak budowa relacje marek z kobietamiPrzedstawimy case studies, które wykazują się innowacyjnością, skutecznością oraz dogłębnym rozumieniem kobiet. Pokażemy jak są definiowane kobiece potrzeby w zależności od tego, kto i do jakiej grupy mówi. Wierzymy, że po tej części nikt już nie wpisze do briefu: „grupa docelowa – kobiety”.

FUTURE - komunikacja z kobietami w przyszłościRzeczywistością jest to, że kobiety się zmieniają i redefiniują swoje role. Jak możemy się przygotować do przyszłości? Jak to, co się dzieje teraz wpłynie na to, co się będzie działo za chwilę? Jak marki i media mogą się do tego przygotować? W jaki sposób nowe technologie czy nowe media zmienią kobietę i marki? Jak kolejne pokolenie kobiet będzie kupowało i używało naszych marek? Co już teraz możemy zacząć robić, żeby nie tylko być na czasie, ale wyprzedzić rzeczywistość i być strategicznie przygotowanym?

Konferencja Women Power Day jest objęta akredytacją DIMAQ.Uczestnik otrzymuje 20 pkt. Prelegent 40 pkt.Więcej o akredytacji tu: dimaq.pl.

Udział w konferencji Women Power Day jest możliwy po wpisaniu na listę Gości oraz potwierdzeniu przez Organizatora. Z uwagi na duże zainteresowanie imprezą, liczba miejsc jest ograniczona.

Agenda:9:00 - Rejestracja i śniadanie

9:30- Powitanie

9:40- Otwarcie konferencji

Blok Discover (10:00-11:50)

Izabela Kiwak, Ringier Axel Springer Polska; Dorota Peretiatkowicz, IQS - "Jak sprawić żeby kobiety jeszcze bardziej pokochały zakupy?"Dariusz Maciołek, BGŻ BNP Paribas; Katarzyna Krzywicka-Zdunek, IQS - "Czego pragną kobiety. Remont czy SPA?"Janina Bąk, JaninaDaily.com - "Statystyka jest kobietą. Co mówią dane o użytkowniczkach sieci?”Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words – „HUMANIST – świat kobiecych kodów komunikacji versus mega trendy w zachowaniach społecznych i konsumenckich kobiet”

Przerwa kawowa - 11:50-12:10

Blok Execute (12:10-13:45)

Fiorenza Plinio, Cannes Lions International Festival of Creativity - “Gender Roles in Advertising. Is it still a 'Mad Men' world?"Olga Korolec i Magdalena Ignatowicz, Ringier Axel Springer Polska - "Kobieta kobiecie wilkiem? O tym, dlaczego potrzebujemy rewolucji w komunikacji do kobiet."Magda Urbaniak, Brand24/MaxTractor.agency - „I wtedy rynek stworzył mężczyznę. Jak marki zmieniają swoją komunikację z odbiorcami.”Anna Skórzyńska, Szumisie – „Dobrze znamy e-mamy. Jak poznać, zrozumieć i trafić do kobiet w ciąży i młodych mam. Kiedy, dlaczego i co wybierają w internecie.”

Przerwa obiadowa - (13:45-14:30)

Blok Future (14:30-16.15)

Ewa Zakrzewska Publicis Groupe, Łukasz Zaleśny Spark Foundry/Publicis Groupe – "Kobiecy świat bez reklam? Jak może wyglądać i jak się na niego przygotować?"Jasmin Zäsar, Gameset - "Last wo/man standing - battle royale opinii na temat miejsca kobiet w gamingu i esporcie."Katarzyna Kramnik, Synerise – "Sztuczna inteligencja jest kobietą? AI jako sposób na super spersonalizowaną komunikację marki."

Zakończenie konferencji ok 16:15.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online