Worwo z nowym logo, hasłem i serwisem internetowym od Sfera Group

Worwo, producent worków do odkurzaczy, zyskał nowe logo, hasło, odświeżoną stronę internetową i nowe opakowania produktów. Rebranding marki przeprowadziła agencja Sfera Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe hasło pozycjonujące marki Worwo to "Safe & Smart". Odwołuje się ono do nowej komunikacji, która ma być prosta i zrozumiała dla klienta.

Treści na nowej stronie internetowej, opisujące markę i jej produkty, zostały napisane w oparciu o zasady SEO.

grafika

Z kolei nowe opakowania produktów zostały zaprojektowane tak aby uprościć klientom proces dopasowywania odpowiedniego worka do modelu odkurzacza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele