Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, osiem wejść antenowych z WOŚP na antenie TVP 2 obejrzało średnio 1,67 mln osób, dając stacji 13,20 proc. udziału w rynku (rok temu Dwójka miała 1,75 mln widzów i 16,78 proc. udziału)
Z kolei pięć wejść na żywo w TVN-ie przyciągnęło przed ekrany przeciętnie 900 tys. osób przy udziale na poziomie 6,77 proc. (890 tys. i 6,92 proc.). Najmniej widzów oglądało relacje w kodowanym Canal+, który po raz pierwszy uczestniczył w akcji - zgromadziły one średnio tylko 12 tys. widzów, dając stacji 0,09 proc. udziału.
W TVP 2 największa widownię (2,3 mln) miała relacja z godz. 15.06, ale niewiele mniej widzów (2,1 mln) oglądało ponad półgodzinną transmisję o 19.55, gdy odbywała się akcja "Światełko do nieba". W TVN-ie kilkuminutowe wejście podczas tej akcji miało 2,29 mln oglądających.

Relacje z XVIII Finału akcji organizowanej przez Jurka Owsiaka śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku od 30 do 44 lat i powyżej 50. roku życia oraz mieszkańcy małych, średnich i dużych miast.











