Nowoczesne podejście do reklamy
Model działania WP Booster dostosowuje strategie reklamowe do potrzeb i preferencji użytkowników, co przekłada się na wyższą efektywność przy równoczesnym obniżeniu kosztów reklamy. Wysoka efektywność najlepiej charakteryzuje ten produkt, a świetne rezultaty, chwalą sami klienci.
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do skuteczniej analizy i optymalizacji kampanii przynosi bardzo pozytywne rezultaty. Zauważamy to w prowadzonych działaniach z wykorzystaniem produktu WP Booster CPC rozliczanym za sesje - wskaźniki kampanii display znacząco się poprawiły. Skutecznie zwiększyliśmy docieralność, a czas sesji wzrósł ponad dwukrotnie. Wrażenie robi również blisko 2-krotny wzrost zaangażowania użytkowników. WP Booster CPC jest niczym fala tsunami wśród proponowanych na rynku rozwiązań.(...), komentuje Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, Giacomo Conti/Sunset Suits.

Lepsze wyniki kampanii w każdej branży
Pierwsze kampanie reklamowe oparte na WP Booster pokazały znaczącą poprawę wyników w różnych branżach i pod względem różnych wskaźników:
1. Branża Fashion: Docieralność na stronę klienta zwiększyła się aż o 82%. Czas sesji użytkowników na stronie wzrósł 2,5-krotnie, co oznacza, że konsumenci spędzają więcej czasu na zapoznawaniu się z ofertą. Co więcej, współczynnik zaangażowania użytkowników na stronie docelowej wzrósł dwukrotnie, co jest najlepszym dowodem na skuteczność kampanii.2. Aplikacje mobilne: Wskaźnik docieralności zwiększył się o 15 punktów procentowych, a średni koszt pozyskania kliknięcia (eCPC) był od 3 do 5 razy mniejszy, niż w przypadku globalnych platform technologicznych.3. Branża turystyczna: Współczynnik konwersji (CR) wzrósł dwukrotnie, a docieralność na stronę klienta wzrosła o 52%. Takie wyniki są nie tylko świetnym świadectwem skuteczności WP Booster, ale również dowodem na to, że wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu zmienia oblicze branży.

WP Booster zyskuje uznanie klientów
Przedstawiciele Wakacji.pl oraz Audioteki Group w sposób bardzo jasny wypowiadają się o skuteczności nowego narzędzia. Maciej Konopka, Traffic Acqusition Director w Wakacje.pl zwraca uwagę na jakość dostarczanego ruchu:
- WP Booster pomógł nam zdecydowanie poprawić wyniki kampanii prospectingowych, zwiększając przede wszystkim docieralność kampanii i generowany z niej rzeczywisty ruch. Z niecierpliwością czekam na kolejne udoskonalenia oraz rozwój tego produktu w alternatywie do rozwiązań globalnych platform - dodaje Konopka. Z kolei Piotr Stanoch, Director of Subscripions Marketing & Growth Audioteka Group, wskazuje na konkurencyjność nowego rozwiązania:

- WP Booster daje nam stabilny, nowy kanał pozyskiwania konwersji, stanowiąc coraz mocniejszą konkurencję wobec globalnych rozwiązań takich jak META czy Google. Pozwala nam również dynamicznie zarządzać ROASem w kampaniach na różne rynki - mówi Stanoch.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reklama-digital-wp-booster-ai-tomasz-choroszewski-opinie,7169315656140929a ##
WP Booster to kolejny milowy krok w rozwoju produktów reklamowych Wirtualnej Polski. Łączą one w sobie nowoczesną technologię ze zrozumieniem potrzeb rynku i klienta. Dzięki sztucznej inteligencji, reklamodawcy zyskują narzędzie, które pozwala im na skuteczne dotarcie do wskazanej grupy docelowej oraz osiąganie wymiernych rezultatów.
Autorką tekstu jest Aneta Milczarek, Kierownik Zespołu Performance w Wirtualnej Polsce.











