WP Booster – technologie reklamowe napędzane AI

Od września 2024 roku WP Booster dostępny jest w cenniku Wirtualnej Polski. Oferuje reklamodawcom narzędzie oparte na zaawansowanych modelach sztucznej inteligencji, które znacząco podnoszą jakość rozliczanego ruchu. Już niebawem wprowadzone będą kolejne odsłony produktu, optymalizowane pod konkretne cele reklamowe. Już teraz wszystkie nowe produkty reklamowe WP są wzmacniane autorskimi technologiami AI.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
WP Booster – technologie reklamowe napędzane AI

Nowoczesne podejście do reklamy

Model działania WP Booster dostosowuje strategie reklamowe do potrzeb i preferencji użytkowników, co przekłada się na wyższą efektywność przy równoczesnym obniżeniu kosztów reklamy. Wysoka efektywność najlepiej charakteryzuje ten produkt, a świetne rezultaty, chwalą sami klienci.

- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do skuteczniej analizy i optymalizacji kampanii przynosi bardzo pozytywne rezultaty. Zauważamy to w prowadzonych działaniach z wykorzystaniem produktu WP Booster CPC rozliczanym za sesje - wskaźniki kampanii display znacząco się poprawiły. Skutecznie zwiększyliśmy docieralność, a czas sesji wzrósł ponad dwukrotnie. Wrażenie robi również blisko 2-krotny wzrost zaangażowania użytkowników. WP Booster CPC jest niczym fala tsunami wśród proponowanych na rynku rozwiązań.(...), komentuje Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, Giacomo Conti/Sunset Suits.

Lepsze wyniki kampanii w każdej branży

Pierwsze kampanie reklamowe oparte na WP Booster pokazały znaczącą poprawę wyników w różnych branżach i pod względem różnych wskaźników:

1. Branża Fashion: Docieralność na stronę klienta zwiększyła się aż o 82%.  Czas sesji użytkowników na stronie wzrósł 2,5-krotnie, co oznacza, że konsumenci spędzają więcej czasu na zapoznawaniu się z ofertą. Co więcej, współczynnik zaangażowania użytkowników na stronie docelowej wzrósł dwukrotnie, co jest najlepszym dowodem na skuteczność kampanii.2. Aplikacje mobilne: Wskaźnik docieralności zwiększył się o 15 punktów procentowych, a średni koszt pozyskania kliknięcia (eCPC) był od 3 do 5 razy mniejszy, niż w przypadku  globalnych platform technologicznych.3. Branża turystyczna: Współczynnik konwersji (CR) wzrósł dwukrotnie, a docieralność na stronę klienta wzrosła o 52%. Takie wyniki są nie tylko świetnym świadectwem skuteczności WP Booster, ale również dowodem na to, że wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu  zmienia oblicze branży.

grafika

WP Booster zyskuje uznanie klientów

Przedstawiciele Wakacji.pl oraz Audioteki Group w sposób bardzo jasny wypowiadają się o skuteczności nowego narzędzia. Maciej Konopka, Traffic Acqusition Director w Wakacje.pl zwraca uwagę na jakość dostarczanego ruchu:

- WP Booster pomógł nam zdecydowanie poprawić wyniki kampanii prospectingowych, zwiększając przede wszystkim docieralność kampanii i generowany z niej rzeczywisty ruch. Z niecierpliwością czekam na kolejne udoskonalenia oraz rozwój tego produktu w alternatywie do rozwiązań globalnych platform - dodaje Konopka. Z kolei Piotr Stanoch, Director of Subscripions Marketing & Growth Audioteka Group, wskazuje na konkurencyjność nowego rozwiązania:

- WP Booster daje nam stabilny, nowy kanał pozyskiwania konwersji, stanowiąc coraz mocniejszą konkurencję wobec globalnych rozwiązań takich jak META czy Google. Pozwala nam również dynamicznie zarządzać ROASem w kampaniach na różne rynki - mówi Stanoch.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reklama-digital-wp-booster-ai-tomasz-choroszewski-opinie,7169315656140929a ##

WP Booster to kolejny milowy krok w rozwoju produktów reklamowych Wirtualnej Polski. Łączą one w sobie nowoczesną technologię ze zrozumieniem potrzeb rynku i klienta. Dzięki sztucznej inteligencji, reklamodawcy zyskują narzędzie, które pozwala im na skuteczne dotarcie do wskazanej grupy docelowej oraz osiąganie wymiernych rezultatów.

Autorką tekstu jest Aneta Milczarek, Kierownik Zespołu Performance w Wirtualnej Polsce.

Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+