„WP.pl na wszystko” w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Wirtualna Polska podkreśla, że jej treści można przeglądać zarówno z komputera, smartfona, tabletu, jak i Smart TV.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Działania w ramach kampanii „WP.pl na wszystko” obejmą wszystkie kanały komunikacji. Przygotowane reklamy mają nawiązywać do codzienności oraz odwiedzanych przez Polaków miejsc, a także urządzeń, z których można przeglądać zasoby WP.pl.

Kampania skierowana jest do osób w przedziale wiekowym 15-35 lat. Za jej kreację odpowiada agencja 303.

W ramach akcji uruchomiono stronę internetową nawszystko.wp.pl, na której prowadzony jest konkurs. Zadaniem internautów będzie przygotowanie logotypu portalu odnoszącego się do miejsca, w którym z niego korzystają. Nagrodą główną będzie zestaw składający się z tabletu telewizora i smartfona marki Samsung.

grafika

- W zeszłorocznej kampanii podkreślaliśmy, że dzięki smartfonowi użytkownik i WP.PL są nierozłączni, że z portalu można korzystać dosłownie wszędzie - niezależnie gdzie się w danej chwili jest i co się robi. W tym roku poszliśmy o krok dalej. Mówimy, że WP.PL jest naprawdę „na wszystko”: smartfona, tablet, Smart TV, na każde urządzenie z dostępem do internetu - mówi Tomasz Bączek, kierownik działu marketingu Wirtualnej Polski.

grafika

W lipcu br. serwisy Wirtualnej Polski i Orange (są ujęte wspólnie w Megapanelu PBI/Gemius) zanotowały 13,08 mln użytkowników i 2,13 mld odsłon mobilnych (zobacz szczegółowe dane). Portal został wiosną br. wystawiony na sprzedaż przez Orange Polska, a wśród chętnych do jego kupna wymienia się Grupę o2 i Agorę (więcej na ten temat).

 

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online