WP SportoweFakty przed Onet Sport, serwis TVP Sport i Flashscore przyciągają najbardziej (TOP10)

Liderem zasięgowym wśród serwisów sportowych pozostają WP SportoweFakty, wyprzedzające dział sportowy Onetu i Sport.pl. Natomiast najwięcej czasu każdy użytkownik spędza na portalu TVP Sport i Flashscore.pl. W sierpniu największe spadki zanotowały Meczyki.pl i sekcja sportowa SE.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W sierpniu br. dział sportowy WP.pl, funkcjonujący pod marką WP SportoweFakty, jako serwis www i aplikacja mobilna zanotował 8,32 mln internautów i 25,03 proc. zasięgu. Każdy użytkownik spędził na platformie średnio 28,57 minut - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 8,03 mln użytkowników, 24,16 proc. zasięgu i 21,57 minut przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a serwis www i aplikacja mobilna Sport.pl (Agora) - 6,71 mln internautów, 20,19 proc. zasięgu i 18,16 minuty średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-wp-pl-znow-przed-onetem-gazeta-pl-najbardziej-w-gore,7170124114376833a ##

Serwis TVP Sport i Flashscore z najdłuższym czasem korzystania

W zestawieniu są też sekcje sportowe innych portali ogólnotematycznych. Na Interii (Grupa Interia-Polsat) taki dział (jako strona www i aplikacja mobilna) odwiedziło 4,66 mln internautów (co dało 14,04 proc. zasięgu), każdy spędził przeciętnie 4,64 minuty.

Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) dział sportowy zanotował 4,05 mln użytkowników, 12,2 proc. zasięgu i 3,25 minuty średniego czasu korzystania, a na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 2,22 mln odwiedzających, 6,67 proc. zasięgu i 2,24 minuty średniego czasu korzystania.

Meczyki.pl odwiedziło 3,78 mln internautów (11,38 proc. zasięgu), przeciętnie spędzając na stronie po 13,06 minuty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-olx-przed-agora-cztery-aplikacje-mobilne-google-a-i-facebooka-z-ponad-20-mln-uzytkownikow-mediapanel-z-sierpnia,7170125248353921a ##

W czołowej dziesiątce są dwie witryny telewizyjnych kanałów sportowych. Serwis TVP Sport przyciągnął 4,33 mln internautów (co dało 13,05 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 47,1 minuty. Na portalu w pierwszej połowie lipca można było oglądać mecze Euro 2020, a w drugiej połowie - najważniejsze zawody z igrzysk olimpijskich w Tokio.

Z kolei serwis Polsat Sport (Grupa Interia-Polsat) zanotował 2,96 mln użytkowników, 8,91 proc. zasięgu i 5,93 minuty przeciętnego czasu korzystania.

W tej ostatniej statystyce platforma z wynikami Flashscore.pl osiągnęła drugi najlepszy wynik po serwisie TVP Sport - 41,89 minuty. Witrynę odwiedziło 1,78 mln internautów, co przełożyło się na 5,37 proc. zasięgu.

grafika

Dziesięć platform z rankingu łącznie (bez współodwiedzalności) zanotowało w sierpniu 46,85 mln użytkowników, wobec 50,03 mln w lipcu. Tym samym miesiąc do miesiąca straciły 3,19 mln internautów (to 6,4 proc. w dół).

Meczyki.pl i sport na SE.pl najbardziej w dół

Na WP SportoweFakty ubyło 322,2 tys. internautów (to 3,7 proc. w dół), a średni czas spędzony przez użytkownika zmalał o 0,43 minuty (1,5 proc.). Onet Sport zanotował spadek o 672,5 tys. odwiedzających (8,7 proc.) i 2,57 minuty przeciętnego czasu korzystania (10,7 proc.), a sekcja sportowa Interii - spadek liczby użytkowników o 205,4 tys. (4,2 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 0,7 minuty (17,6 proc.).

Serwis TVP Sport stracił 773,1 tys. internautów (15,1 proc.) oraz 29,11 minuty średniego czasu korzystania (38,2 proc.). Natomiast na Meczyki.pl liczba użytkowników zmniejszyła się o 972 tys. (20,4 proc.), a przeciętny czas spędzony przez internautę wydłużył o 5,32 minuty (68,7 proc.).

Sekcja sportowa SE.pl zanotowała spadek o 502,2 tys. użytkowników (18,5 proc.) i 0,21 minuty średniego czasu korzystania (8,7 proc.), a Flashscore.pl - spadek liczby odwiedzających o 139,5 tys. (7,3 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 8,64 minuty (26 proc.).

Polsatsport.pl i o2.pl Sport ze wzrostami

Na Sport.pl liczba internautów zwiększyła się o 35 tys. (0,5 proc.), a średni czas spędzany przez odwiedzającego zmalał o 0,08 minuty (0,4 proc.).

Sekcja sportowa o2.pl przy wzroście liczby użytkowników o 421,2 tys. (11,6 proc.) zanotowała spadek średniego czasu korzystania o 0,14 minuty (4,1 proc.). Natomiast na Polsat.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 32,4 tys. (1,1 proc.), a przeciętny czas korzystania o 0,56 minuty (10,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online