"Wpływowi" wracają. Ruszają zgłoszenia do konkursu, w którym nagrodzimy siedmiu najlepszych

Wracamy z kolejną edycją konkursu "Wpływowi" – projektu, w którym nagradzamy firmy, marki i inicjatywy realnie zmieniające rynek biznesu cyfrowego. W poprzedniej edycji pokazaliśmy, że w Polsce nie brakuje odwagi, innowacyjności i projektów o globalnym potencjale. Teraz ponownie chcemy wskazać tych, którzy mają największy wpływ – inspirują rynek i wyznaczają kierunki zmian.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
"Wpływowi" wracają. Ruszają zgłoszenia do konkursu, w którym nagrodzimy siedmiu najlepszych
Rusza kolejna edycja naszego konkursu "Wpływowi".

To już kolejna edycja konkursu "Wpływowi" organizowanego przez Wirtualnemedia.pl. To nasz sposób na docenienie firm, które myślą nieszablonowo, działają odważnie i naprawdę robią różnicę w świecie cyfrowego biznesu.

Dlaczego "Wpływowi"?

Podstawowym kryterium nie jest skala działalności, ale siła wpływu – na konsumentów, kulturę cyfrową, sposób prowadzenia biznesu i tempo transformacji. Wirtualnemedia.pl, jako medium branżowe, od lat śledzą i opisują te zmiany. "Wpływowi" są naturalnym przedłużeniem tej misji – doceniamy tych, którzy sprawiają, że rynek idzie do przodu.

Kategorie

  1. Wpływowy e-commerce – dla działań, które redefiniują zakupy online.
  2. Wpływowa technologia – dla wdrożeń dotyczących transformacji cyfrowej czy nowych modeli biznesowych.
  3. Wpływowe AI – za wykorzystanie sztucznej inteligencji, które realnie zmienia sposób działania firmy, branży lub życia użytkowników.
  4. Wpływowa inicjatywa – dla projektów ESG z realnym efektem społecznym i/lub środowiskowym.
  5. Wpływowa kultura cyfrowa – w tej kategorii nagradzamy tych, którzy wnoszą nową jakość do kultury online.
  6. Wpływowy debiut – dla premier, które odbiły się szerokim echem i miały odważny start.
  7. Wpływowy game changer – dla firm, projektów, usług lub osób, które napędzają rynek i inspirują innych.

Kapituła i zasady

O tym, kto otrzyma statuetki, zadecyduje kapituła konkursu złożona z uznanych ekspertów branżowych, przedsiębiorców, inwestorów, menadżerów. Są wśród nich: Łukasz Wejchert, Szymon Janiak, Artur Kurasiński, Jacek Amsterdamski, Rafał Agnieszczak, Małgorzata Węgierek, Elżbieta Gorajewska, Michał Rutkowski, Paweł Gala, dr hab. prof. SGH Dorota Niedziółka.

Do konkursu mogą zgłaszać się projekty rozpoczęte po 1 stycznia 2024 roku. Zgłoszenia zbieramy do 30 września. Wszystkie informacje o konkursie, informacje o zasadach i przede wszystkim formularz zgłoszeniowy można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia: wplywowi.wirtualnemedia.pl.

Gala i wyniki

Nominowanych ogłosimy na początku października. Z kolei laureatów poznamy 23 października podczas uroczystej gali "Wpływowi"Reducie Banku Polskiego. Relacja z wydarzenia oraz prezentacja zwycięzców oczywiście pojawi się także na naszym portalu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski