Wpływy reklamowe 'Gazety Wyborczej' spadły o 133 mln zł

Wpływy reklamowe dzienników w I półroczu 2009 roku spadły o 17proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcejstracił 'Dziennik' (w dół o 41 proc.), najmniejszy spadek odnotował"Fakt" a liderem pozostała "Gazeta Wyborcza" (spadek o 25 proc.).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w Ipółroczu 2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 395,7 mlnzł, czyli o 133 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika zmonitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitorprzygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik"Polska" (Polskapresse), który zanotował przychodyreklamowe na poziomie 144,2 mln zł (spadek o 16,6 mln zł). Trzeciemiejsce przypadło dla "Faktu" (Axel SpringerPolska) - 91,2 mln zł (spadek o 1,1 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 1 147 012 551zł w I półroczu 2009 r. wobec 1 392 049 580 zł w analogicznymokresie 2008 roku (dane cennikowe, dane bez autopromocji).

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online