WPP przejmuje kontrolę nad włoską agencją

Holding reklamowy WPP Group zakupił 90 procent udziałów we włoskiejagencji cyfrowej H-art.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jest to częścią strategii holdingu polegającej na inwestowaniu wfirmy będące w pierwszych latach swojej działalności orazumacnianiu swojej pozycji w sektorze interaktywnych mediów.

Będąca częścią sieci H-farm agencja H-art ma swoją siedzibę wTreviso, gdzie zatrudnia 35 osób. Wśród jej klientów znajdują sięm.in. Giorgio Armani, Barilla, Dainese, Diesel, Illycaffe, Nike iTelecom Italia.

H-art powstała w 2005 roku, a w roku 2007 zanotowała dochódrzędu 3,15 miliona euro.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"