„Wprost” najczęściej cytowany, wysoko Wirtualnemedia.pl

W lipcu br. najczęściej cytowanym medium był "Wprost". Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

km
km
Udostępnij artykuł:

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu br. pierwsze miejsce zajął „Wprost”. Na drugiej pozycji znalazła się „Rzeczpospolita”, a na trzeciej - „Gazeta Wyborcza”.

Na liście piętnastu najczęściej cytowanych mediów znalazło się w sumie 10 tytułów prasowych, 2 stacje telewizyjne, 2 portale internetowe i 1 rozgłośnia radiowa.

grafika

Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął „Wprost”, a miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był „Forbes”.

grafika

Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugiej pozycji znalazły się cytowania TVP Info, a na trzeciej - TVN.

grafika

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM, a na kolejnych miejscach znalazły się TOK FM i Radio ZET.

grafika

Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano Onet.pl, za którym uplasowały się sportowefakty.pl i tvn24.pl. Na informacje z portalu Wirtualnemedia.pl powoływano się 26 razy.

grafika

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był „Puls Biznesu”. Najczęściej cytowanym portalem został wnp.pl, a telewizją - TVN 24 Biznes i Świat.

grafika

W lipcu br. najczęściej cytowanym medium regionalnym był „Polska Dziennik Zachodni”. Na drugim miejscu znalazła się „Polska Gazeta Wrocławska”, a na trzecim - „Polska Dziennik Łódzki”.

grafika

Analiza została przeprowadzona przez Instytut Monitorowania Mediów na podstawie 5326 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1-31 lipca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5400 razy (3256 razy w prasie, 1127 w telewizji i 1017 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN Turbo, Polsat, Polsat News, TV Biznes, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie/RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio ZET, Radio TOK FM). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radia i telewizji, w których pojawiały się nazwy tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji