“Wprost” pokazuje w kampanii, jak się zmienia

“Zmieniamy Wprost” - pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa promująca zmiany wprowadzone ostatnio w tygodniku “Wprost” (AWR Wprost) pod kierownictwem Tomasza Lisa - dołączenie do tytułu nowych autorów oraz powrót do historycznego logotypu pisma.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W pierwszej odsłona kampanii, która ruszyła w poniedziałek i potrwa kilka dni, Piotr Najsztub zapowiada swój pierwszy wywiad, który przeprowadził dla pisma – rozmowę z Bronisławem Komorowskim. Kolejne odsłony akcji zaplanowano na 12 i 19 lipca br.

Kampania obejmuje radio (RMF FM, Radio Zet), prasę (“Rzeczpospolita”, “Dziennik Gazeta Prawna”, “Polska”) oraz internet (Onet.pl, Wp.pl, Bankier.pl). Kreację i mediaplan przygotowała AWR Wprost we własnym zakresie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji