"Wprost" wyprzedził "Politykę"

Tygodniki opinii notują dynamiczny wzrost wpływów z rynku reklamowego.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W okresie styczeń-listopad 2005 r.  "Wprost" zgarnął najwięcej z rynku reklam tygodników – wynika z danych Expert Monitor.

Magazyn wydawnictwa AWR "Wprost" zarobił prawie 100 mln złotych - to o 19 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2004 roku.

Kolejne miejsce zajęła "Polityka", które wyprzedza tytuł wydawnictwa Axel Springer Polska - "Newsweek Polska".

Top 10 tygodników

 RokI-XI.2005TOP Medium (+ dodatki i wyd. specjalne)Koszt [zł]Razem: Magazyny1 792 740 703 złWPROST99 985 232 złPOLITYKA97 688 060 złNEWSWEEK 91 269 616 złVIVA57 654 816 złCLAUDIA56 154 268 złTELE TYDZIEŃ50 935 211 złPRZYJACIÓŁKA49 122 721 złTWÓJ STYL43 876 739 złGALA42 424 500 złELLE31 698 140 złNAJ31 093 990 zł

 RokI-XI.2004TOP Medium (+ dodatki i wyd. specjalne)Koszt [zł]Razem: Magazyny1 560 474 698 złPOLITYKA84 785 477 złWPROST84 071 242 złNEWSWEEK POLSKA79 143 558 złCLAUDIA54 333 508 złVIVA50 599 907 złTWÓJ STYL46 243 414 złTELE TYDZIEŃ41 516 850 złGALA41 133 450 złPRZYJACIÓŁKA33 573 842 zł

źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP