Wręczono nagrody najskuteczniej promującym się miastom i regionom

Działania promocyjne Lublina, Łodzi, Województwa Pomorskiego,Województwa Małopolskiego oraz Województwa Wielkopolskiego zostałynagrodzone w Konkursie Złote Formaty w ramach zakończonego wczorajFestiwalu Miast i Regionów.

Robert Stępowski
Robert Stępowski
Udostępnij artykuł:

Do "Złotych Formatów" 91 miast i regionów zgłosiło 317 projektówpromocyjnych. 26 najlepszych zostało nominowanych do finału wpięciu kategoriach: event, wydawnictwo promocyjne, serwisinternetowy, outdoorowa kampania reklamowa i Grand Prix FestiwaluPromocji Miast i Regionów.Wśród nominowanych znalazły się projekty przesłane przez 12 miast(Bytom, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Płock,Rybnik, Szczecin, Warszawa i Żagań) i sześć urzędów marszałkowskich(województwa Kujawsko-Pomorskie, Małopolskie, Podkarpackie,Pomorskie, Śląskie i Wielkopolskie). Z Gdańska zakwalifikowały sięaż trzy projekty. Po dwa projekty ze Szczecina, Lublina, Łodzi,Płocka oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Pomorzei Śląsk okazały się najlepsze w rywalizacji grupowej.

Lublin został doceniony przez jury w kategorii działalnośćpromocyjna za konsekwentne i długofalowe budowanie marki miasta.Łódź przygotowała najlepsze wydawnictwo promocyjne - serię komiksówCity Stories. Województwo Pomorskie dzięki witrynie dlaskandynawskich turystów www.shopandsee.eu okazało siębezkonkurencyjne w kategorii serwis internetowy. Małopolskazwyciężyła w kategorii kampania outdoorowa za projekt "Małopolskana Zawsze". W kategorii event bezkonkurencyjne były obchody 90tejrocznicy Powstania Wielkopolskiego zrealizowane przez UrządMarszałkowski Województwa Wielkopolskiego.

Każde ze zwycięskich miast i regionów zostało uhonorowane ażdwiema kampaniami reklamowymi do zrealizowania na nośnikach GrupyStröer: ogólnopolską kampanię outdoorową o wartości 150 tys. plnoraz kampanię o wartości 20 bądź 50 tys. pln na nowoczesnychnośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze. Dodatkowe nagrodyufundowali patroni. Nagrodę w wysokości 10 000 zł. ufundowałZwiązek Miast Polskich. Magazyn Elle ufundował nagrody dla 12 miastw postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich. Nagrodęspecjalną przyznała także stacja TVP Info.

Łączna wartość nagród w konkursie organizowanym po raz trzeciprzez Grupę Ströer przekroczyła 400 tys. zł.

Robert Stępowski
Autor artykułu:
Robert Stępowski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"