Magazyny skierowane do pracowników i klientów firm oceniali: prof. Jacek Wasilewski z Uniwersytetu Warszawskiego, Rościsław Szwedow dyrektor kreatywny wydawnictwa Murator, Dominik Kaznowski, Joanna Delbar wiceprezes Związku Firm Public Relations, Jacek Piotrowski fotograf związany z wydawnictwem Agora. Jury przewodniczył Tomasz Raczek – redaktor naczelny wielu tytułów wysokonakładowych, krytyk filmowy i publicysta. Na konkurs nadesłano 100 tytułów w kategoriach: publikacja wewnętrzna, zewnętrzna oraz elektroniczna.
-Wbrew temu czego się obawialiśmy nie było tak, że ciągle te same pisma mamy do oceniania i że w zasadzie musimy nagradzać tych samych autorów, tylko raz dostaną Złote Szpalty, a raz Srebrne; pojawili się nowi gracze na rynku - mówił po obradach Tomasz Raczek. Przy niektórych nagrodach nie kłóciliśmy się w ogóle, bo to były takie oczywiste dokonania i dobrze, że takie rzeczy się pojawiają - mówił Jacek Piotrowski. - Podczas obrad udało nam się uzyskać całkowitą zgodność przy niektórych nagrodach i to oznacza, że można zrobić coś co rzeczywiście wyrasta ponad poziom - potwierdził Jacek Wasilewski

-Dodam, że typografia i cały layout też się zmieniają na lepsze, wchodzą na wyższy poziom. Cieszy mnie również mniejsza liczba prezesów na stronach gazet wewnętrznych, za to więcej życia. Widać, że to co było sygnałem wyjściowym poprzedniej edycji konkursu, to te uwagi zostały zrealizowany. Widać rozwój w wielu tytułach - dodał Rościsław Szwedow.
W kategorii "Magazyn wewnętrzny", nakład do 1000 egz nagrody otrzymali:
Grand Prix dla magazynu "Amazing" zgłoszonego przez Netię i Aude za nowoczesny profesjonalny design, za to, że pismo wewnętrzne jest stworzone na poziomie zewnętrznego
Złote Szpalty dla magazynu "Richterlife" zgłoszonego przez Gedeon Richter Polska i Yo Media Consulting za przejrzyste i estetyczne łamanie oraz spójną koncepcję okładek
Srebrne Szpalty dla magazynu „Pilot wodny” zgłoszonego przez Katowickie Wodociągi

za mocne wejście na rynek prasy firmowej i za biznesowe podejście do kreowania swojego wizerunku
Brązowe Szpalty dla magazynu „Kropelka” zgłoszonego przez MPWiK we Wrocławiu za edytorskie utrzymywanie dobrego poziomu pisma
W kategorii magazyn wewnętrzny, nakład do 1 001 - 5 000 egz.:
Grand Prix dla magazynu "Paleciak" zgłoszonego przez Valkea Media za dostosowanie treści do odbiorcy, za adekwatność
Złote Szpalty dla magazynu "One" zgłoszonego przez Deutsche Bank i Aude za wzbogacenie treści pisma, za zbliżenie się do pracowników i za stosowanie się do ubiegłorocznych rad jury
Srebrne Szpalty dla magazynu "Echo" zgłoszonego przez BNP Paribas Bank Polska i Aude za kulturę wydania, praktyczne inserty, ciekawe podsumowanie roku
Brązowe Szpalty
dla magazynu "Go!" zgłoszonego przez Getin Noble Bank

i
dla magazynu „Wiadomości Ciech” zgłoszonego przez Ciech za interesujący sposób redagowania pisma dla pracowników uwzględniający specyfikę firmy
W kategorii magazyn wewnętrzny, nakład powyżej 5 tys. egz.:
Grand Prix dla magazynu "Nasza Biedronka" zgłoszonego przez Jeronimo Martins Dystrybucję i Aude za cud nieobniżania poziomu, podnoszenie jakości zdjęć i estetyki łamania
Srebrne Szpalty dla magazynu "Tesco Dzisiaj" zgłoszonego przez Tesco za to, że jest to pismo poprawnie zrobione i przyjazne czytelnikowi
Brązowe Szpalty dla magazynu „Nasz Provident” zgłoszonego przez Provident Polska za praktyczne, przydatne informacje dla pracowników i przedstawicieli
Najlepszy magazyn wewnętrzny w branży Przemysł/Energetyka/Rolnictwo „Kropelka” zgłoszony przez MPWiK we Wrocławiu za całokształt
Najlepszy magazyn wewnętrzny w branży Usługi finansowe/Ubezpieczenia „Eurobankowiec” zgłoszony przez Eurobank za ludzką twarz finansów, za to, że artykuły są napisane w sposób zrozumiały, za to, że magazyn jest łamany tak, że chce się go przeczytać

Najlepszy magazyn wewnętrzny w branży FMCG/Sprzedaż detaliczna „Biromaniak” zgłoszony przez Grupę Żywiec i Aude za wszechstronne, nowoczesne i atrakcyjne spojrzenie na branżę, za tworzenie rodziny pomiędzy pracownikami i firmą wokół produktu
W kategorii magazyn zewnętrzny, nakład do 10 tys. egz.: Grand Prix dla magazynu "Pure Magazine" zgłoszonego przez Element One za klasę we wszystkim – w papierze, layoucie, zdjęciach
Złote Szpalty dla magazynu "House Mag" zgłoszonego przez Valkea Media za graficzne rozwiązania, ciekawe tematy, umiejętność niestereotypowego myślenia
Brązowe Szpalty dla magazynu "Gatta Magazyn" zgłoszonego przez Ferax za umiejętne i konsekwentne kreowanie contentu wokół marki
W kategorii magazyn zewnętrzny, nakład 10 001 - 50 000 egz.:
Grand Prix dla magazynu "Magazyn C&C" zgłoszonego przez Raiffeisen Bank Polska za to, że jest to lepsze pismo niż można kupić za pieniądze

Złote Szpalty dla magazynu "Sense of Beauty" zgłoszonego przez firmę Laboratorium Kosmetyczne dr Ireny Eris za jakość wydawniczą i połączenie kosmetyków z kulturą
Srebrne Szpalty:
dla magazynu "Peso Perfecto" zgłoszonego przez Media Express za konsekwencję, za proste teksty, za to, że jest to idealny poradnik dla kobiet i
dla „Magazynu aptekarskiego” zgłoszonego przez Świat zdrowia
za spójną koncepcję graficzną, sposób podania treści, za atrakcyjną typografię, wiarygodność i profesjonalizm
Brązowe Szpalty dla magazynu "Wittchen" zgłoszonego przez Wittchen i Yo Media Consulting za prawie doskonałą jakość
W kategorii magazyn zewnętrzny, nakład powyżej 50 tys. egz.:
Złote Szpalty dla magazynu "Tesco Magazyn" zgłoszonego przez Skivak Custom Publishing za stworzenie lekkiego, przyjemnego poradnika idealnie dostosowanego do potrzeb klientów

Srebrne Szpalty dla magazynu "Czas Stefczyka" zgłoszonego przez Apellę za dostosowanie pisma do oczekiwań klientów
Brązowe Szpalty dla magazynu „Expert Play” zgłoszonego przez Media Express za komunikację z odbiorcą mobilnym w sposób tradycyjny
Najlepszy magazyn zewnętrzny w branży Usługi finansowe/Ubezpieczenia:
exe-quo: dla magazynu „Czas Stefczyka” zgłoszonego przez Apellę
i
magazynu „Magazyn C&C” zgłoszonego przez Raiffeisen Bank Polska za konsekwentne dopasowanie treści do grupy odbiorców
Najlepszy magazyn zewnętrzny w branży FMCG/Sprzedaż detaliczna
magazyn „Tesco Magazyn” zgłoszony przez Skivak Custom Publishing za content wysokiej jakości i pokazanie kierunku, w którym może pójść custom
Najlepszy magazyn zewnętrzny w branży Opieka zdrowotna i farmaceutyczna magazyn „Farmacja i Ja” zgłoszony przez USP Zdrowie i Aude za dar do informowania i za odpowiedzi na wszystkie pytania
W kategorii "Wydanie jednorazowe" dla klientów: Grand Prix dla magazynu "Paszport do przyszłości" zgłoszonego przez Rovese i Yo Media Consulting za praktyczny layout, dydaktyczne podejście, za to, że jest to doskonale przemyślany poradnik
W kategorii "Wydanie jednorazowe" dla pracowników: Grand Prix dla magazynu „Energa Instrukcje” zgłoszonego przez iKropkę za wysmakowany layout i przejrzystość
W kategorii "Medium elektroniczne" Grand Prix dla pracy konkursowej „Avatar Netia” zgłoszonej przez Netię i Aude za innowacyjny sposób komunikacji z pracownikiem
Okładka Roku:
Dla magazynu "Pure Magazine" zgłoszonego przez Element One za połączenie funkcji marketingowej ze sztuką
Wyróżnienie:
dla magazynu „Polish Hair Design” zgłoszonego przez Yo Media Consulting za ambicję stworzenia poradnika dla prywatnego stylisty











