Wrocław promowany na nośnikach Clear Channel Poland

Miasto Wrocław nawiązało współpracę z Clear Channel Poland w zakresie promocji miasta na nośnikach należących do firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zaplanowaną na rok współpracę rozpoczyna kampania związana  z obchodami Dnia Życzliwości, który przypada 21 listopada.

Spoty prezentujące inicjatywy miasta będą pojawiać się w sieci City Digital w ramach 15 kampanii lokalnych oraz 3 ogólnopolskich, które obejmą, prócz Wrocławia: Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Kraków, Katowice oraz Łódź.

Materiały będą wyświetlane na nośnikach digitalowych w atrakcyjnych lokalizacjach. Zasięg całego projektu to miejska, ogólnopolska sieć City Digital, nośniki w 13 galeriach, a także duże ekrany.

- Cieszymy się, że to właśnie Wrocław, jako pierwsze miasto w Polsce, będzie miało możliwość prezentacji materiału na tak szeroką skalę na digitalach. Projekt ten wpisuje się w wizję nowoczesnego i inteligentnego miasta. Dzięki kampaniom na nośnikach Clear Channel Poland, będziemy jeszcze bliżej naszych mieszkańców - mówi Robert Bednarski, dyrektor biura SmartCity i Zarządzania Projektami UM Wrocławia.

grafika
grafika
grafika

Nośniki cyfrowe Clear Channel zaliczą swój „debiut” 9 listopada, przy okazji organizowanej na ogólnopolską skalę kampanii z okazji Dnia Życzliwości. Hasło tegorocznej edycji „Dobre słowo – podaj dalej” zachęca do dzielenia się dobrym słowem, posługiwania się pozytywnym komunikatem i doceniania siły płynącej z ich stosowania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa