„Wspieramy emocje” - lokalny sport w kampanii piwa Tyskie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) związana ze sponsorowaniem przez markę kilkudziesięciu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Akcja przebiega pod hasłem „Wspieramy emocje”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wspieramy emocje” - lokalny sport w kampanii piwa Tyskie (wideo)

Kampania obejmuje minipromocje związane z 35 klubami sportowymi z całej Polski (m.in. piłkarskimi, koszykarskimi, żużlowymi i hokejowymi) sponsorowanymi przez Tyskie. W zamian za kapsle po tym piwie zebrane przez kibiców, Kompania Piwowarska udzieli klubom dodatkowego wsparcia (z każdym indywidualnie ustalono warunki).

- Zależało nam aby odpowiedzieć na prawdziwe potrzeby drużyn. Dlatego nie zaproponowaliśmy celu akcji, ale zapytaliśmy o niego same kluby, które najlepiej wiedzą czego potrzebują - tłumaczy Joanna Deinrych, młodszy menadżer ds. zarządzania marką Tyskie. - Siła tegorocznych działań oraz kampanii wynika głównie z dużego zaangażowania kibiców i miłośników piwa na poziomie lokalnym. W każdym mieście prowadzimy nieco inne działania, dostosowane do charakteru oraz potrzeb jego mieszkańców. Wspólnie z klubami organizujemy spotkania kibiców z zawodnikami, które wywołują wiele pozytywnych emocji. Wierzymy, że dzięki temu nasze działania są prawdziwe i spotkają się z pozytywnym przyjęciem - dodaje Aleksandra Zarychta, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

Kampania reklamowa towarzysząca promocjom zaczęła się 20 sierpnia Obejmuje dwa spoty (pokazujące, jak mężczyźni wspólnie emocjonują się sportem) w telewizji, działania w internecie oraz billboardy outdoorowe. Potrwa do końca października.

grafika

Za kreację reklam i działania w internecie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Spoty wyreżyserowali Docter Twins (Jason & Matt Docter), produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem - Ztudio, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów