Średnia widownia pierwszych czterech odcinków porannego programu wyemitowanych w okresie od 27 do 30 sierpnia 2018 roku wyniosła 153 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 6,89 proc. wśród wszystkich widzów, 3,73 proc. w grupie 16-49 i 4,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dzien-dobry-polsko-tvp1-przegrala-z-polsatem,7171497901840001a ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął pierwszy odcinek audycji. Śledziło go średnio 172 tys. osób.

„Wstaje dzień” niemal dwukrotnie podnosi średniej długookresowe wyniki TVP Info. Na przykład w pierwszym półroczu 2018 roku newsowa stacja Telewizji Polskiej miała 3,41 proc. udziału w 4+ i 1,27 proc. w 16-49.
Gospodarzem „Wstaje dzień” jest Anna Popek. W porannym programie prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadząca porusza także tematy lifestylowe.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-info-jesienna-ramowka-nowe-programy-popek-bugala-adamczyk,7171240974956673a ##
Audycja emitowana jest od poniedziałku do piątku między godz. 6.30 a 8.00 (w ramach porannego pasma TVP Info). Nowy program jest realizowany w studiu TVP Info, ale ma własną scenografię (białe kanapy, pomarańczowe oświetlenie).











