W tegorocznym meczu o Super Bowl, rozegranym w nocy z niedzieli na poniedziałek polskiego czasu, wystąpiły drużyny The England Patriots i Philadelphia Eagles.
Spotkanie, które odbyło się na stadionie U.S. Bank Stadium w Minneapolis w Minnesocie, wygrała Philadelphia Eagles pokonując New England Patriots 41:33.
Mecz jak co roku transmitowała w USA stacja NBC. Dan Lovinger, dyrektor generalny ds. sprzedaży reklam w NBC Sports Group, stwierdził, że nadawca spodziewa się iż przychody z emisji spotów tylko w trakcie meczu (bez bloków przed i po meczu) wyniosą ok. 350 mln dolarów.
Cena 30-sek. spotu kosztowała ponad 5 mln dolarów, mniej więcej tyle samo co przed rokiem.
Nie obyło się jednak bez wpadek. W wyniku usterki technicznej w trakcie emisji reklam transmisja została przerwana, a na ekranach telewizorów była tylko czarna plansza. Przerwa trwała prawie 30 sekund i była to prawdopodobnie najdroższa przerwa w historii telewizji. - Mieliśmy usterkę techniczną, niezwłocznie ją usunęliśmy - przyznała NBC.

Poniżej przedstawiamy wszystkie spoty wyemitowane przy transmisji z Super Bowl 2018
Budweiser - „Stand By You"Agencja: David
Stella Artois - „Taps”Agencja: Mother

Amazon - „Did Alexa Lose Her Voice?”Agencja: Lucky Generals / wewnętrzny dział marketingu
Pringles - „Wow”Agencja: Grey New York

Bud Light - „Bud Knight”, „Ye Olde Pep Talk”Agencja: Wieden & Kennedy
Toyota - „One Team”Agencja: Saatchi & Saatchi

Blacture - „Be Celebrated”Agencja: McKinney
Quicken Loans - „Translator”Agencja: Huge

M&M's - „Human”Agencja: BBDO New York
Tide - „It's a Tide Ad”Agencja: Saatchi & Saatchi

Tide - „It’s Another Tide Ad”Agencja: Saatchi & Saatchi

Michelob Ultra - „The Perfect Fit”, „I Like Beer”Agencja: FCB Chicago

Universal Studios - „Peyton Manning: Vacation Quarterback”Agencja: wewnętrzny dział marketingu

Amazon Prime - „Tom Clancy's „Jack Ryan”Agencja: wewnętrzny dział marketingu

Doritos & Mountain Dew - „Blaze vs. Ice”Agencja: Goodby, Silverstein & partners
Lexus - „Love Live the King”Agencja: Walton Isaacson
Febreze - „The Only Man Whose Bleep Don't Stink”Agencja: Grey New York
Groupon - „Who Wouldn't?”Agencja: O'Keefe, Reinhard & Paul
Avocados From Mexico - „#GuacWorld”Agencja: GSD&M
Squarespace - „Make It Happen”Agencja: wewnętrzny dział marketingu
Jack in the Box - „Jack vs. Martha”
Sprint - „Do the math and switch to Sprint”Agencja: Droga5
Pepsi - „This Is The Pepsi”Agencja: wewnętrzny dział marketingu
Coca-Cola - „The Wonder of Us”Agencja: Wieden & Kennedy
WeatherTech - „American Factory”Agencja: Pinnacle Advertising
Kia - „Feel Something Again”Agencja: David & Goliath
Kraft - „Family Greatly”Agencja: Leo Burnett
Hyundai - „Hope Detector”Agencja: Innocean
Wendy’s - „We Did Some Light Stalking...”Agencja: VML
Diet Coke - „Groove”Agencja: Anomaly Los Angeles
Tourism Australia - „Dundee”Agencja: Droga5
NFL - „Touchdown Celebrations to Come”Agencja: Grey New York
E-Trade - „This Is Getting Old”Agencja: MullenLowe
Intuit - „Giant Skip Ad”Agencja: Phenomenon/Passion Animation Studios
Jeep - „Jeep Jurassic”Agencja: DDB Chicago
Jeep - „The Road”Agencja: FCB Chicago
Ram Trucks - „Icelandic Vikings”Agencja: Goodby, Silverstein & Partners
Ram Trucks - „Built to Serve”Agencja: Highdive
TurboTax - „Thing Under the Bed”, „Noise in the Attic”Agencja: Wieden & Kennedy
Persil ProClean - „The Professional”Agencja: DDB New York
Wix.com - „Rhett & Link”Agencja: wewnętrzny dział marketingu
Turkish Airlines - „5 Senses with Dr Oz”
YouTube - „Time for an Audible”Agencja: Hook
T-Mobile - „Little Ones”Agencja: wewnętrzny dział marketingu / Laundry Service
Toyota - „Mobility for All”, „Good Odds”Agencja: Saatchi & Saatchi/Dentsu
Verizon - „Answering The Call”Agencja: McCann New York
Jeep - „Anti-Manifesto”Agencja: Arnold Worldwide
Hulu - „Castle Rock Trailer”Agencja: wewnętrzny dział marketingu
Monster Products - „You Deserve Better”Agencja: NBC Universal Content Innovation Agency











