7 sierpnia miała premierę nowa wersja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał". Od lat jest także kojarzona z marką Tymbark, która po raz kolejny postanowiła nawiązać współpracę z kilkoma polskimi artystami i pozwolić im na przearanżowanie tego kultowego utworu we własnym stylu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tymbarkowanie-tymbark ##
W tegorocznym składzie znalazła się Brodka – artystka konceptualna, która definiuje się na nowo z każdym kolejnym albumem, niezwykle utalentowany tekściarz, kompozytor i wokalista – Król, wokalista Igo oraz Miuosh – raper i producent. Każdy z zaangażowanych artystów wykonał swoją część we własnym stylu. W ten sposób powstał utwór będący połączeniem czterech muzycznych światów, zarówno na płaszczyźnie wokalnej, jak i wizualnej.

Producenci Jakub Galiński i Dominik Trębski nadali utworowi bardzo nowoczesnego i odważnego charakteru, co doskonale współgra z tegorocznym teledyskiem. Światy zaprezentowane w klipie stworzone zostały bowiem przy użyciu sztucznej inteligencji.
Kampania z wykorzystaniem nowej wersji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata oraz działania z influencerami.
Kampanii towarzyszy także aktywacja, w której na dedykowanej stronie użytkownicy mogą odkryć unikalne muzyczne wideo oraz materiały z planu, a także skanując kapsle Tymbark wziąć udział w loterii, w której do wygrania są muzyczne nagrody.
Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, Klip wyprodukował dom produkcyjny Moon Films, postprodukcja Televisor, wyreżyserował Krzysztof Grajper. Współpraca influencerska: Daily Dose Of Beauty (DDOB), wsparcie PR zapewnia Hope. Zdjęcia Maciek Ryter.











