"Wszystko na miejscu" przekonuje w kampanii Plac Unii

Plac Unii tegoroczną wiosnę rozpoczął nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Wszystko na miejscu”. Jej celem jest ukazanie budynku wielofunkcyjnego, jako destynacji zapewniającej przekrój marek z różnych kategorii, których oferta skierowana jest do klientów w każdym wieku – zarówno do mieszkańców Mokotowa, jak i pracowników biurowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Wszystko na miejscu" przekonuje w kampanii Plac Unii

Najnowsza kampania wizerunkowa z hasłem przewodnim „Wszystko na miejscu” ma za zadanie podkreślić w pełni kompleksową ofertę handlowo-usługową, która umożliwia dokonanie wszystkich sprawunków dnia codziennego w jednym miejscu. 
W Placu Unii znajdują się m.in. supermarket sieci Carrefour, drogerie tj. Rossmann, Hebe czy Ziaja, perfumerię Douglas, salony z wyposażeniem wnętrz – Duka i Pepco, sklepy z elektroniką iSpot oraz Miele i wiele innych. Ofertę uzupełniają punkty usługowe, typu centrum medyczne, apteka, poprawki krawieckie czy pralnia.

Kampania „Wszystko na miejscu” ukazuje Plac Unii jako obiekt handlowy zapewniający klientom szeroki wybór produktów i usług dostępnych w zasięgu ich ręki, obejmujący wszystkie kategorie, a który dodatkowo uzupełnia zmodernizowana w ostatnim czasie strefa gastronomiczna. Oferta przestrzeni food court została poszerzona m.in. o nową restaurację japońską Yamada Sushi czy koncept Green Table – nowoczesne N.E.O. bistro promujące zrównoważone podejście do kuchni i gotowania.

Poprzez hasło "Wszystko na miejscu", kampania podkreśla wygodę robienia zakupów w jednym miejscu, co wpływa na oszczędność czasu i sprawia, że ​​jest to atrakcyjna opcja dla osób ceniących komfort zakupów i efektywność.

Linia graficzna oparta jest na atrakcyjnych wizualnie i skupiających uwagę odbiorców optymistycznych oraz nasyconych barwach. Wśród elementów i symboli architektonicznych, z których kojarzony jest budynek, na grafikach pojawiają się logotypy najemców z różnych kategorii, co zdecydowanie podkreśla kompleksowość oferty Placu Unii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"