Najnowsza kampania wizerunkowa z hasłem przewodnim „Wszystko na miejscu” ma za zadanie podkreślić w pełni kompleksową ofertę handlowo-usługową, która umożliwia dokonanie wszystkich sprawunków dnia codziennego w jednym miejscu.
W Placu Unii znajdują się m.in. supermarket sieci Carrefour, drogerie tj. Rossmann, Hebe czy Ziaja, perfumerię Douglas, salony z wyposażeniem wnętrz – Duka i Pepco, sklepy z elektroniką iSpot oraz Miele i wiele innych. Ofertę uzupełniają punkty usługowe, typu centrum medyczne, apteka, poprawki krawieckie czy pralnia.
Kampania „Wszystko na miejscu” ukazuje Plac Unii jako obiekt handlowy zapewniający klientom szeroki wybór produktów i usług dostępnych w zasięgu ich ręki, obejmujący wszystkie kategorie, a który dodatkowo uzupełnia zmodernizowana w ostatnim czasie strefa gastronomiczna. Oferta przestrzeni food court została poszerzona m.in. o nową restaurację japońską Yamada Sushi czy koncept Green Table – nowoczesne N.E.O. bistro promujące zrównoważone podejście do kuchni i gotowania.

Poprzez hasło "Wszystko na miejscu", kampania podkreśla wygodę robienia zakupów w jednym miejscu, co wpływa na oszczędność czasu i sprawia, że jest to atrakcyjna opcja dla osób ceniących komfort zakupów i efektywność.
Linia graficzna oparta jest na atrakcyjnych wizualnie i skupiających uwagę odbiorców optymistycznych oraz nasyconych barwach. Wśród elementów i symboli architektonicznych, z których kojarzony jest budynek, na grafikach pojawiają się logotypy najemców z różnych kategorii, co zdecydowanie podkreśla kompleksowość oferty Placu Unii.











