Cognifide Polska i Mirum Katowice znikają z rynku. Od teraz tworzą Wunderman Thompson Technology

Cognifide Polska i Mirum Katowice to od tego roku Wunderman Thompson Technology. Polskie firmy kilka lat temu dołączyły do globalnej sieci marketingowej Wunderman Thompson - części holdingu WPP.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cognifide Polska i Mirum Katowice znikają z rynku. Od teraz tworzą Wunderman Thompson Technology

W Polsce stworzono właśnie dywizję technologiczną Wunderman Thompson Technology, zatrudniającą 380 ekspertów i pracująca dla takich marek, jak Ford, Unilever czy Aston Martin.

Poznański i bydgoski oddział przekształcony został z firmy Cognifide Polska, lidera technologiczno-konsultingowego, działającego na rynku od 2005 roku. Z kolei jednostka w Katowicach to wcześniejsze Mirum, agencja digital o ponad 10-letniej tradycji, znana wcześniej pod nazwą Possible.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wpp-w-pierwszym-kwartale-2021r-notuje-wzrost-przychodow-o-1-8-proc ##

Wunderman Thompson Technology w Polsce

Integracja z siecią Wunderman Thompson to dla Cognifide  i Mirum  możliwość działania dla globalnych marek z wielu branż i tworzenia szerokiego portfolio usług, obejmujących zarówno strategiczny konsulting w obszarze budowania modelów biznesowych jak i nowe, techniczne możliwości tworzenia zaawansowanych platform marketingowych.

 - Utrzymujemy strategiczne partnerstwa i relacje z ponad 50 dostawcami technologii, jak: Adobe, Salesforce, SAP, Sitecore, Episerver i Acquia. – mówi Szczepan Wącław, dyrektor generalny WTT Katowice - Pomagamy w realizacji strategii marketingowych, dostarczając rozwiązania, które łączą technologię i transformację biznesową; zwiększają efektywność i optymalizują koszty - dodaje.

- Rozszerzamy portfolio o nowe technologie i propozycje, oparte o nowoczesne integracje, rozwiązania chmurowe i sztuczną inteligencję - komentuje Marcin Stańczyk, dyrektor zarządzający WTT Polska w Poznaniu.

Wunderman Thompson Technology  w Polsce w partnerstwie z Microsoftem projektuje rozwiązania AI oraz dzieli się wiedzą ekspercką przez blogi i podcasty. Firma rozpoczyna także nowy projekt dla jednego z liderów branży motoryzacyjnej, a także kolejnego – po Nest Banku i Banku Millennium - klienta z sektora finansowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style