WWF zachęca do przekazania 1 proc. podatku na rysie w Polsce (wideo)

W telewizji, prasie oraz sklepach Piotr i Paweł ruszyła nowa odsłona kampanii „Ryś wraca do puszczy”. Akcję na zlecenie WWF przygotowały firmy Arteplaza, Rosenbot i PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama akcji „Ryś wraca do puszczy” WWF zachęca do przekazania 1 proc. swojego podatku na rzecz odbudowy kolonii rysi w Polsce. Przypomnijmy, że kampania rozpoczęła się w mediach jesienią ub.r. (więcej na ten temat).

Obecna odsłona akcji obejmuje telewizję (TVP, TVN, kanały tematyczne z oferty TVN i At Media), prasę („Polityka”, „Forum”, „Angora”) oraz delikatesy z sieci Piotr i Paweł (spoty na ekranach Call2Action). Kreację kampanii – zaplanowanej do 25 kwietnia – przygotowały agencje Arteplaza i Rosenbot, a media zaplanował i zakupił dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu