O układzie portalu i jego najważniejszych elementach zdecydowali sami klienci. Wyniki badań ich preferencji doprowadziły do intuicyjnego w użyciu połączenia dwóch światów – portalu obsługowego z centrum wiedzy.
Nowa strona działa odwrotnie do tradycyjnych serwisów. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce to nie klient, ale ubezpieczyciel szuka za niego pożądanych treści. Mechanizm działa analogicznie do znanych użytkownikom internetu wyszukiwarek. Aby uprościć korzystanie z zasobów strony wszystkie zamieszczone na niej treści zostały uporządkowane w podziale na część przeznaczoną dla klientów indywidualnych wraz z małym i średnim biznesem oraz dla dużych firm. Trzeci moduł umożliwia szybki kontakt z Rzecznikiem Klienta ERGO Hestii.

ERGO Hestia była pierwszym ubezpieczycielem, który już w 1996 roku udostępnił swoim klientom platformę internetową. Dziś również jako pierwsza wprowadza tak zawansowane rozwiązania. Dodatkowo obecna witryna jest w pełni zintegrowana z kanałami komunikacji społecznościowej, w tym ze stronami facebook.com i eksperckim blogiem RiskFocusBlog.
Oprócz wielu usprawnień funkcjonalnych w nowej wersji strony internetowej zmienił się również layout. Użytkownicy odkryją serwis nawiązujący wizualnie do atrakcyjnej lokalizacji głównej siedziby firmy. Autorskie fotografie nadmorskiego krajobrazu i sopockich plaż oddają atmosferę, w której na co dzień tworzymy Najwyższy Standard Ochrony ERGO Hestii.
Po zgłoszeniu szkody i spotkaniu z rzeczoznawcą klienci ERGO Hestii otrzymują dziś bezpośredni numer telefonu i adres e-mail do indywidualnego opiekuna szkody. W nowym serwisie klienci mogą dodatkowo sprawdzić postęp w likwidacji szkody za pomocą dedykowanego formularza.

dostarczył
infoWire.pl











