"Zabierz głos, bo go stracisz" - Andrzej Seweryn w profrekwencyjnej kampanii Fundacji Batorego

Fundacja Batorego rozpoczęła kampanię profrekwencyjną przed październikowymi wyborami parlamentarnymi. Organizacja zachęca do pójścia na wybory hasłem "Zabierz głos, bo go stracisz". W spocie głosu udziela aktor Andrzej Seweryn.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Zabierz głos, bo go stracisz" - Andrzej Seweryn w profrekwencyjnej kampanii Fundacji Batorego

W spocie kampanii różne osoby zabierają głos i wypowiadają się ponad sporami politycznymi. Odwołują się do swoich własnych przekonań, do tego, na czym im naprawdę zależy. Każdy z nich ma swój powód, aby iść na wybory. Młody mężczyzna myśli o czystym powietrzu, starsza pani o służbie zdrowia, ktoś inny o ludzkiej solidarności. Na koniec kobieta zdecydowanym głosem mówi: „Kiedy mówią mi, co się liczy… ja wiem, że mój głos liczy się tylko, jeśli go oddam”.

Spot zamyka głos Andrzeja Seweryna, który do pójścia do urn apeluje hasłem kampanii „Zabierz głos, bo go stracisz!  13 października głosuj w wyborach do Sejmu i Senatu”.

„Zabierz głos, bo go stracisz”

– 13 października zdecydujemy, w jakim kraju będziemy żyć. Zbliżające się wybory wydają się być najważniejsze po 1989 roku. Głosując wyznaczymy kierunek, w którym zmierza Polska i fundamentalne wartości, które ją tworzą. Sejm i Senat są naszą reprezentacją. W wyborach wskazujemy konkretną partię i kandydata lub kandydatkę, ale przede wszystkim wskazujemy interesy i wyzwania, które uznajemy za ważne. Nie chodzi więc o to, kto z kim będzie się spierał w wieczornych programach telewizyjnych, lecz według jakich zasad będzie budowane nasze wspólne państwo, co będzie uznawane za słuszne i sprawiedliwe – mówi Aleksander Smolar, prezes Fundacji im. Stefana Batorego.

Kampania będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, w internecie, mediach społecznościowych oraz prasie. W przestrzeni miejskiej pojawi się na ekranach w komunikacji oraz nośnikach elektronicznych w kinach.

Strategię kampanii opracował Grzegorz Markowski z CPC Brand Consultants. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Directors, zaś za produkcję Flota Filmowa.  

Kampanię „Zabierz głos, bo go stracisz” organizuje Fundacja im. Stefana Batorego. Wspierają ją licznie organizacje pozarządowe, m.in. Front Europejski, Fundacja Geremka, Fundacja: Projekt Polska, Fundacja im. Roberta Schumana, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Pracownia Badań i Innowacji Społecznych Stocznia, Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych, Związek Miast Polskich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"