Wydżampuj swoje TV z Netią

27 lutego br. rusza kampania reklamowa Netii „Wydżampuj swoje TV”, wspierająca nową ofertę pakietową firmy. W rolę prezentera w filmach reklamowych wciela się - znany ze wcześniejszej współpracy z Netią - Tomasz Kot. Jednocześnie rozpoczyna się konkurs na najlepiej „wydżampowany” telewizor.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Netii to zaskakujący koncept, duża dawka humoru i doskonały prowadzący. Tomasz Kot odwiedza domy Polaków zafascynowanych swoimi „wydżampowanymi” telewizorami. Strojna oprawa odbiorników zachwyca, jednak prawdziwą wartością i „dżampem” okazuje się oferta programowa Telewizji Osobistej Netii.

„W nowej reklamie niezwykle ważna jest osobowość prowadzącego. Szukaliśmy interesującej i pasującej do nas twarzy. Ku naszej radości Tomasz Kot przyjął entuzjastycznie naszą propozycję.” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii.

W poniedziałek 27 lutego rozpoczyna się również towarzyszący kampanii konkurs. Każdy może „wydżampować” swój telewizor i przesłać jego filmową prezentację. Najlepsze, wybrane przez jury instalacje, otrzymają m.in. 3 nagrody po 10 000 zł, a kolejne 10 nagród po 1000 zł. Niewykluczone, że laureatów konkursu odwiedzi również Tomasz Kot i osobiście nakręci film ze zwycięzcami konkursu. Więcej informacji na temat konkursu można będzie znaleźć od 27 lutego na stronie www.netiakonkurs.pl.

Kampania reklamowa wspiera sprzedaż nowej oferty Netii, w ramach której operator zaoferuje atrakcyjne usługi telewizyjne, internetowe i telefoniczne oraz pakiety tych usług.

Reklama została przygotowana przez agencję Brasil, wyreżyserowana przez Bartka Ignaciuka. Wykonanie konkursu należy do Infinity Group. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Zenith Optimedia. Reklama będzie widoczna w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TVN24, Discovery i TVN Meteo) i internecie (m.in. You Tube, NK.pl, Gazeta.pl, o2.pl, onet.pl, Google Display Network)

***

O Netii:

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele