„Bądź jak my!” w reklamach Wydziału Zarządzania UW

Po raz pierwszy w historii polskiego szkolnictwa wyższego Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego startuje z kampanią rekrutacyjną, obejmującą pełny zakres działań promocyjnych 360 stopni. W ramach działań promocyjnych kampania będzie obecna w internecie (Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads) oraz – po raz pierwszy – na outdoorze.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Bądź jak my!” w reklamach Wydziału Zarządzania UW
fot. materiały prasowe

Kampania ma być odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku pracy, wymagającego od przyszłych menedżerów nie tylko wiedzy teoretycznej, ale i praktycznych umiejętności. Jest to również krok w stronę zwiększenia międzynarodowej widoczności Wydziału Zarządzania jako kluczowego gracza na edukacyjnej mapie Europy.

Działania są kontynuacją zeszłorocznej akcji „Bądź jak ona / Bądź jak on” i stanowią drugi etap długofalowej platformy komunikacyjnej Wydziału. Kampania rekrutacyjna łączy nowoczesność z akademicką tradycją, oferując studentom nowe programy edukacyjne.  

W ramach działań promocyjnych kampania będzie obecna w internecie (Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads) oraz – po raz pierwszy – na outdoorze (m.in.: paczkomaty, wielkoformatowe ekrany LCD w przejściach podziemnych, ekrany LCD w tramwajach i autobusach, tyły warszawskich autobusów). Kampania potrwa od maja do października 2025.  

grafika

– Ta kampania jest dla nas nie tylko przełomem w sposobie komunikacji, ale także istotnym krokiem w kierunku realizacji naszej strategicznej wizji przyszłości. Wydział Zarządzania UW zawsze dążył do łączenia akademickiej doskonałości z praktycznym podejściem, które zapewnia naszym studentom przewagę na konkurencyjnym rynku pracy – powiedziała dr hab. Monika Skorek, prof. UW, prodziekan ds. Studenckich i Jakości Kształcenia Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.  

– Dzięki innowacyjnym narzędziom marketingowym możemy teraz skuteczniej dotrzeć do utalentowanych młodych ludzi, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności w międzynarodowym środowisku edukacyjnym” – dodała.

grafika

Wydział stawia na umocnienie marki

Hasło „Bądź jak MY” ma pokazywać siłę społeczności: studentów otwartych na wiedzę, praktyków biznesu, liderów zmiany i wykładowców z doświadczeniem, którzy wspólnie tworzą przyszłość. Kampania ma zachęcać do budowania kariery już w trakcie studiów, zdobywania doświadczenia w realnych projektach i rozwijania się w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.

W ramach kampanii strategicznie położono nacisk na umocnienie marki Wydziału Zarządzania jako czołowej Uniwersyteckiej Szkoły Biznesu, będącej pierwszym wyborem studentów aspirujących do rozwoju kariery menedżerskiej. Kampania zakłada nie tylko zwiększenie liczby aplikujących, ale także elastyczne dostosowanie oferty edukacyjnej do zmieniających się oczekiwań rynku pracy oraz indywidualnych preferencji kandydatów.  

grafika

– Chcemy budować trwałą wspólnotę ludzi, którzy nie tylko uczą się od siebie nawzajem, ale również wspierają się na różnych etapach życia zawodowego. Nasza oferta edukacyjna musi odpowiadać na zmiany na rynku, ale też być na tyle elastyczna, by wspierać różnorodne ścieżki rozwoju – od korporacji po własne inicjatywy – dodaje prof. Monika Skorek.

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego to najstarszy wydział zarządzania w Polsce i najstarsza w Europie Środkowo-Wschodniej jednostka kształcąca w zakresie zarządzania.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"