„Wygraj krowę z mlekiem” - Mleko Wypasione od Mlekovity w promocji płatków Nestlé

Wystartowała druga odsłona kampanii promocyjnej płatków śniadaniowych Nestlé, w której do zdobycia są litrowe opakowania Mleka Wypasionego (produkowanego przez SM Mlekovita) oraz pluszowe krowy. Akcję, pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem”, przygotowała i realizuje agencja Unique One.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wygraj krowę z mlekiem” - Mleko Wypasione od Mlekovity w promocji płatków Nestlé

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie zgłosić paragon na stronie win-a-cow.com. Nagrodą w loterii jest litrowe opakowanie Mleka Wypasionego oraz pluszowa maskotka krowy. Akcja jest oparta na zasadzie instant-win - uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał.

Loteria będzie prowadzona do końca września. Za jej przygotowanie i obsługę odpowiada agencja Unique One.

grafika

Promocję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem” realizowana w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży.

Kreacją reklam zajęła się agencja McCann & MRM, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele