„Wygraj słoneczne wakacje” w największej kampanii piwa Corona Extra

Zakończyła się największa jak dotąd na polskim rynku akcja marketingowa piwa Corona Extra (produkowanego przez AB-InBev, a dystrybuowanego przez UDH). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadała agencja Resort Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wygraj słoneczne wakacje” w największej kampanii piwa Corona Extra

Akcja, prowadzona pod hasłem „Wygraj słoneczne wakacje”, była oparta na konkursie, w którym należało kupić piwo Corona Extra, odebrać potwierdzający to kupon i na stronie coronaextra.pl zgłosić dokończenie zdania: „Gdy zachodzi słońce…”. Główną nagrodą był voucher na podróż dla dwóch osób.

Kampania obejmowała cykl eventów w kilku największych miastach oraz działania marketingowe w internecie (reklamy display, content marketing, komunikacja w social media).

grafika

Za przygotowanie strategii i koncepcji kampanii, organizację eventów oraz działania w social media odpowiadała agencja Resort Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"