Wygraj z Dunlopem wyjazd do LeMans

Rusza wiosenna kampania Dunlopa, w tym konkurs z cennymi nagrodamiWarszawa, 26 marca 2012 r. – Rusza wiosenna kampania promocyjna marki Dunlop. Jej głównym celem jest umocnienie znajomości marki i podkreślenie jej sportowego charakteru. Kampania, która potrwa do końca kwietnia br., będzie promować opony Dunlop w telewizji, kinach oraz Internecie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wiodącym elementem kampanii jest 20-sekundowy spot, informujący o konkursie „Wygraj wyjazd do LeMans”. Głównymi nagrodami są wyjazdy na jubileuszowy – 80. wyścig 24h LeMans – legendarne zawody sportowe, w które od lat zaangażowany jest Dunlop. Oprócz pięciu dwuosobowych pakietów VIP, do wygrania są także zestawy wyścigowe, m.in. kurtki, czapki i koszulki. Pula nagród wynosi aż 60 000 zł. Konkurs trwa od 23 marca do 27 kwietnia 2012 r., a więcej o nim można dowiedzieć się z serwisu www.dunlop-promocja.pl.

„W kampanii akcentujemy sportowy charakter Dunlopa, który wykorzystując swoje wieloletnie zaangażowanie w sporty motorowe, opracowuje i testuje na torach wyścigowych zaawansowane, innowacyjne technologie, które są następnie wdrażane w tradycyjnych oponach. Dzięki temu Dunlop jest dziś jednym z wiodących producentów ogumienia high i ultra high performance” – powiedział Łukasz Tłuchowski, Starszy menedżer marki Dunlop w Goodyear Dunlop Tires Polska. „Wart podkreślenia jest fakt, że marka cieszy się ogromnym uznaniem entuzjastów motoryzacji zarówno w Polsce, jak i na świecie. Do nich właśnie skierowany jest konkurs, dzięki któremu pięciu szczęśliwców wraz z osobami towarzyszącymi będzie mogło obejrzeć na żywo jedno z największych wydarzeń motoryzacyjnych na świecie – legendarny 24-godzinny wyścig LeMans” – dodał Ł. Tłuchowski.

W ramach wiosennej kampanii Dunlop przygotował także materiały POS, promujące konkurs oraz wspierające markę i tegoroczną nowość: oponę Dunlop Sport Maxx RT. Kreacja kampanii została przygotowana przez Dział marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska we współpracy z agencją GPD, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.   Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym ze światowych liderów produkcji opon klasy high i ultra-high performance. Doświadczenie w sportach motorowych pozwala na opracowywanie innowacyjnych technologii, które znajdują zastosowanie w oponach używanych do codziennej jazdy. Stawiając sobie za cel osiągnięcie maksymalnego komfortu jazdy, Dunlop oferuje wszystkim kierowcom jakość i wytrzymałość właściwą najnowszym generacjom technologii dostępnych w przemyśle oponiarskim, w tym opony z technologią RunOnFlat. Wielu wiodących światowych producentów samochodów, takich jak Alfa Romeo, AMG, Audi, Bentley, BMW, Jaguar, Lexus, Mercedes-Benz i Porsche stosuje opony Dunlop jako pierwsze wyposażenie.

Więcej informacji można znaleźć na stronach www.dunlop.pl oraz www.dunlop-promocja.pl.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stnie Ohio, USA. Firma od momentu powstania w 1898 r., czyli od ponad 100 lat, wprowadza innowacyjne rozwiązania, które stają się standardami branży motoryzacyjnej. Goodyear wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 54 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 73 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"