Wygrane budżety Peppermint

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Poznańska agencja marketing services Peppermint wygrała przetarg na obsługę budżetu BTL słonych przekąsek Saltletts firmy Lorentz Bahlsen Snack World. W przetargu oprócz Peppermint brały udział agencje reklamowe V&P oraz GP&D.

Obecnie Agencja przygotowuje konkurs dla detalistów. Promocja rozpocznie się w połowie stycznia 2003 r.

Peppermint wygrała także przetarg na obsługę marki piwa Królewskie należącej do Brau Union Polska.

Wygrany przetarg oznacza roczną współpracę z browarem. O budżet marki Królewskie z Peppermint rywalizowały m.in. agencje Polymus BTL i Euro RSCG Dialog

Peppermint jest agencją marketing services. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii below-the-line (promocje, loterie, konkursy, programy lojalnościowe, mailingi itp.). Dostarcza kompletne rozwiązania wspierające działy Sprzedaży i Marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów