Kampania „Wyloguj się do życia” ma na celu uświadomienie rosnącego zagrożenia uzależnieniem od komputera (i czynników wpływających na jego rozwój), edukację w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu oraz zachęcenie do szukania alternatyw od wirtualnej rzeczywistości.
Spot przygotowany do akcji opowiada historię dwójki nastolatków - mających marzenia, zainteresowania, przeżywających przygody i pierwsze zauroczenie. Ich życie dzieli się na dwie, diametralnie odmienne części: wirtualną i realną. W spocie słychać hiphopową muzykę oraz występuje raper Wojciech Sosnowski, lepiej znany jako Sokół.
W pierwszym etapie kampania jest skierowana do uczniów gimnazjów - grupy najbardziej zagrożonej uzależnieniem od komputerów i internetu. Film trafi do 7,7 tys. gimnazjów w całym kraju, gdzie ma być bazą do przeprowadzenia lekcji wychowawczej. Ponadto zorganizowany zostanie konkurs dla szkół na kreatywny plakat inspirowany tematyką akcji, a działania są też prowadzone na facebookowym fanpage’u akcji.

Kampanię przygotowała i realizuje Fundacja Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych - First, we współpracy z Krajowym Biurem ds. Przeciwdziałania Narkomanii i przy wykorzystaniu środków z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Realizacją spotu na potrzeby akcji zajął się dom produkcyjny Film Produkcja.











