W minionym tygodniu - od 18 do 24 marca - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,02 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się mecz Polska-Estonia, który odbywał się w ramach półfinału baraży do Euro 2024 (nasza drużyna wygrała pojedynek wynikiem 5 do 1). Relację w czwartkowy wieczór śledziło w Jedynce 3 mln osób (27,06 proc.).
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 24 marca na antenie stacji obejrzało 2,44 mln widzów (21,60 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wygral-puchar-swiata-w-skokach,7169399706121857a ##

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był serwis „Teleexpress” Jedynki z 1,29 mln oglądających (wtorkowe wydanie).
TVN liderem
Udział liderującej stacji TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,27 proc. Wynik kanału zmniejszył się o 0,10 pkt. proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP2, która miała 8,14 proc. udziału (do góry o 0,27 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-the-gauge-wyniki-streaming-wideo-telewizor-luty-2024,7169422169151617a ##
Podium uzupełnia TVP1, która awansowała z miejsca czwartego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,07 proc. (+ 0,39 pkt. proc.).
Z drugiej na czwartą lokatę spadł Polsat. Wynik kanału zmalał o 0,09 pkt. proc. do 7,92 proc.
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,73 proc. do 32,40 proc.
TVN24 za „wielką czwórką”, rośnie TV Republika
Czołową piątkę uzupełnia stacja TVN24 (6,91 proc.; w dół o 0,38 pkt. proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-telewizyjnej-luty-2024-lider-tvn-aflofarm,7169422826489473a ##

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 7. na 8. pozycję spadła Telewizja Republika (3,40 proc.; + 0,22 proc.).
13. lokatę zajął Polsat News. Udział stacji zmniejszył się o 0,09 pkt. proc. do 1,70 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-ogladac-wydarzenia-polsat-fakty-tvn-dzisiaj-tv-republika-19-30,7169427045312641a ##
Oczko niżej znalazło się TVP Info, którego średni tygodniowy wynik wzrósł o 0,04 proc. do 1,54 proc.











