W minionym tygodniu - od 18 do 24 stycznia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc,temat,7166187245906049
Drugi był konkurs PŚ w skokach narciarskich, który odbył się w niedzielę w Lahti. Relację w TVP1 oglądało średnio 4,01 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 29,19 proc. Zawody transmitowane były również w Eurosporcie (widownia na poziomie 1,22 mln widzów) i TVP Sport (810 tys.). Łącznie konkurs miał 6,04 mln osób.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był pokazany pomiędzy pierwszą a drugą serią konkursu skoków kilkuminutowy „Teleexpress” Jedynki, który 24 stycznia na antenie stacji obejrzało 3,62 mln widzów (26,35 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,17 mln widzów (emisja 19 stycznia; 5. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,58 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,42 mln oglądających (emisja 24 stycznia; 13. lokata).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,40 mln osób, co dało stacji 26,44 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,28 mln widzów w TVN; 27,85 proc. udziału), a podium uzupełnia konkurs PŚ w Lahti (1,17 mln w TVP1; 24,70 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+, TVP2 wyprzedziła Polsat

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 10,33 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,44 proc. (wzrost o 0,34 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Polsat, który spadł z drugiej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,26 proc. (do góry o 0,12 pkt. proc.).
Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,10 proc. (w dół o 0,13 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,86 proc. do 34,13 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,25 pkt. proc. do 5,07 proc. Z szóstej na siódmą lokatę spadło TVP Info (stacja miała 3,74 proc. udziału; + 0,08 pkt. proc.).
Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,89 proc.; w dół o 0,06 pkt. proc.).

TVN na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,08 pkt. proc. do 9,67 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,42 proc. (do góry o 0,34 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Jedynka (+ 0,29 pkt. proc. do 6,54 proc.), a czwarta była Dwójka (+ 0,13 pkt. proc. do 6,23 proc.).

Polsat liderem w 16-59
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,34 proc.; do góry o 0,26 pkt. proc.).










