W minionym tygodniu - od 22 do 28 czerwca - najwięcej widzów zgromadziły poniedziałkowe „Fakty” TVN. Dziennik na głównej antenie oglądało średnio 2,47 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 21,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,02 mln widzów (emisja 22 czerwca; 5. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 13 pozycji uplasowały się „Teleexpress” Jedynki z 1,67 mln oglądających (środowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 1,64 mln oglądających (emisja 22 czerwca; 15. lokata).
Na drugim miejscu w ogólnym rankingu uplasował się serial „Cena wolności”. Produkcja we wtorkowy wieczór w TVP1 miała średnio 2,31 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 17,74 proc.

Ósme miejsce zajęło wydanie specjalne relacjonujące spotkanie Duda-Trump, które 24 czerwca w TVP1 miało 1,76 mln widzów.
Dwa oczka niżej uplasowało się specjalne - nadane tuż po ogłoszeniu wyników wyborów prezydenckich - wydanie „Kropki na i”, które w niedzielę po 22.00 w TVN24 oglądało 1,70 mln osób. To historyczny rekord oglądalności magazynu Moniki Olejnik.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosci-mszy-swietych-covid-19-jak-sie-zmieniala,7173201890047617a ##
Spośród wieczorów wyborczych nadawanych najwięcej widzów zgromadziła kilkudziesięciominutowa transmisja z TVP1, którą śledziło 1,66 mln widzów (14. lokata w top 20). Drugie miejsce pod tym względem zajął „Czas decyzji” z TVN (1,60 mln osób; 17. pozycja).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był dziennik „Fakty”, który miał 1,04 mln osób, co dało TVN 27,29 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął magazyn „Uwaga! Koronawirus” (857 tys. widzów; 22,20 proc. udziału), a podium uzupełnia „Czas decyzji” (762 tys.; 14,41 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,28 pkt. proc. do 9,66 proc.
Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,19 proc. (wzrost o 0,24 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,08 proc. (w dół o 0,59 pkt. proc.).
TVN24 i TVP Info przed TVP2
Czwarty był kanał TVN24, którego udział zwiększył się o 0,22 pkt. proc. do 6,19 proc. Z szóstego na piąte miejsce awansowało TVP Info, której udział wzrósł o 0,70 pkt. proc. do 5,95 proc.
Z piątej na szóstą lokatę spadła TVP2 (stacja miała 5,86 proc. udziału; + 0,05 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 31,37 proc. do 30,79 proc.
Wśród czołowych stacji informacyjnych z 12. na 10. miejsce awansował Polsat News (2,40 proc.; + 0,52 pkt. proc.).

Polsat wyprzedził TVN w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 9,05 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 8,95 proc. (w dół o 0,97 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Jedynka (- 0,59 pkt. proc. do 5,14 proc.), a czwarta była Dwójka (- 0,09 pkt. proc. do 4,90 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,36 proc.; do góry o 0,30 pkt. proc.), który wyprzedził TVN (8,39 proc.; w dół o 0,84 pkt. proc.).











