Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1. „Sprawa dla reportera” hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: program „Sprawa dla reportera”, dziennik TVN „Fakty” oraz prognoza pogody TVP1. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 24 do 30 czerwca 2019 roku, najwięcej widzów zgromadziła czwartkowa „Sprawa dla reportera”. Miała on średnio 2,48 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 19,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 26 czerwca na antenie tej stacji obejrzało 2,29 mln widzów (23,47 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 1,95 mln widzów (emisja 28 czerwca; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się jeszcze „Wydarzenia” Polsatu z 1,93 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 1,65 mln oglądających (emisja 26 czerwca; 18. lokata).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia nadana w Jedynce prognoza pogody. Kilkuminutową audycję śledziło 2,08 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 18,44 proc.

W czołowej piątce znalazły się jeszcze takie pozycje, jak: teleturniej Dwójki „Koło fortuny” (2,05 mln widzów) oraz pokazany w Polsacie kultowy film „Kogel-mogel” (2,02 mln).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był film „Kogel-mogel”, który miał 913 tys. osób, co dało Polsatowi 22,76 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły „Fakty” (771 tys. widzów; 24,18 proc. udziału), a podium uzupełnia serial „Na Wspólnej” (768 tys. widzów; 20,94 proc. udziału).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,13 pkt. proc. do 10,24 proc.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,14 proc. (w dół o 0,08 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,89 proc., po wzroście względem poprzedniego wynoszącym 0,12 pkt. proc.

Czwartą pozycję zajęła TVP2 (stacja ta miała 7,55 proc. udziału; do góry o 0,64 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,01 proc. do 34,82 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 0,14 pkt. proc. do 11,50 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,81 proc. (w dół o 0,12 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,72 pkt. proc. do 6,36 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 0,23 pkt. proc. do 6,17 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy również był Polsat (do góry o 0,06 pkt. proc. do 11,53 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele