W minionym tygodniu - od 25 do 31 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,69 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 25 maja na antenie stacji obejrzało 3,05 mln widzów (25,31 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,38 mln widzów (emisja 31 maja; 6. lokata). Do zestawienia top 20 na 10 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,09 mln oglądających (25 maja).
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia finałowy odcinek serialu „Stulecie Winnych”, który został nadany w niedzielny wieczór w TVP1. Śledziło go średnio 2,86 mln widzów, co przełożyło się na 19,84 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,52 mln osób, co dało Dwójce 30,69 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,30 mln widzów; 31,17 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (904 tys.; 21,79 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+, TVN wyprzedził Polsat
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,22 pkt. proc. do 9,49 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 7,97 proc. (spadek o 0,49 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Polsat, który tydzień wcześniej był wiceliderem. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,93 proc. (w dół o 0,56 pkt. proc.). Czwarta była TVP2 (stacja miała 7,73 proc. udziału; + 0,54 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,85 proc. do 33,12 proc.
Piąte było TVP Info (stacja miała 5,32 proc. udziału; + 0,23 pkt. proc.), które wyprzedziło TVN24 (5,15 proc. udziału,; - 0,12 pkt. proc.). Trzynaste miejsce (po spadku z dwunastego) należało do Polsat News (1,70 proc.; - 0,07 pkt. proc.).

TVN na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,17 pkt. proc. do 10,30 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,59 proc. (w dół o 1,20 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,30 pkt. proc. do 6,30 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,11 pkt. proc. do 5,36 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (9,65 proc.; w dół o 0,21 pkt. proc.).











