W minionym tygodniu - od 26 kwietnia do 2 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,87 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,97 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 26 kwietnia na antenie stacji obejrzało 2,59 mln widzów (20,36 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,32 mln widzów (emisja 26 kwietnia; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 10 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,99 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie).

Na trzecim miejscu w ogólnym rankingu znalazł się serial „Stulecie Winnych”, który w niedzielę w TVP1 śledziło 2,51 mln osób (17,67 proc. udziału).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,27 mln osób, co dało stacji 25,57 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,02 mln widzów w TVN; 24,82 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (875 tys. w TVN; 20,55 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,10 pkt. proc. do 9,11 proc.
Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,46 proc. (wzrost o 0,10 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,31 proc. (do góry o 0,02 pkt. proc.).
Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,07 proc. (w dół o 0,23 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,16 proc. do 32,95 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,25 pkt. proc. do 5,04 proc. Z szóstej na siódmą lokatę spadło TVP Info (stacja miała 3,70 proc. udziału; - 0,31 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,90 proc.; w dół o 0,07 pkt. proc.).

TVN liderem w 16-49,TVP1 wyprzedziła TVN7 i TV Puls
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,18 pkt. proc. do 9,36 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,83 proc. (- 0,08 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,57 pkt. proc. do 6,45 proc.). Czwarta była Jedynka (+ 0,57 pkt. proc. do 5,06 proc.), która awansowała z szóstej lokaty. Pierwszą piątkę uzupełnia TVN7, który przed tygodniem był czwarty (- 0,61 pkt. proc. do 4,57 proc.). Z piątej na szóstą lokatę spadł TV Puls (- 0,56 pkt. proc. do 4,23 proc.).

Polsat liderem w 16-59
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,21 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).











