TVP1 liderem, duży wzrost TVN24 i TVP Info. „M jak miłość” hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, konkurs PŚ w skokach oraz „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1 liderem, duży wzrost TVN24 i TVP Info. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 7 do 13 stycznia 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,81 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 37,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasowała się transmisja niedzielnego konkursu PŚ w skokach narciarskich. Relację z zawodów z Val di Fiemme w samej TVP1 śledziło 5,37 mln osób (35,30 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1, gdzie oglądało go dodatkowe 910 tys. i 500 tys. osób (łącznie było to 6,78 mln widzów).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 8 stycznia na antenie tej stacji obejrzało 3,77 mln widzów (24,95 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 3,68 mln widzów (emisja 12 stycznia; 5. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,97 mln oglądających (dzień później).

Tuż za podium sklasyfikowany został medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 9 stycznia miał 3,72 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 24,15 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,93 mln osób, co dało TVP2 32,99 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęła transmisja PŚ w skokach (1,66 mln widzów; 30,69 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (1,34 mln widzów; 25,63 proc. udziału).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,13 pkt. proc. do 10,29 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,54 proc. (w dół o 0,03 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która tydzień wcześniej była wiceliderem. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,81 proc., po spadku względem poprzedniego o 0,76 pkt. proc.

Czwartą pozycję zajął TVN (stacja ta miała wzrost wynoszący 0,12 pkt. proc. do 8,79 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 37,97 proc. do 37,43 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (wzrost o 1 pkt. proc. do 4,61 proc.). Udany tydzień zanotowała również stacja newsowa Telewizji Polskiej - TVP Info (do góry o 0,58 pkt. proc. do 3,47 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 11,38 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,16 proc. (+ 0,32 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,70 pkt. proc. do 7,60 proc.) i Jedynka (- 0,11 pkt. proc. do 6,61 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,41 pkt. proc. do 10,89 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online