TVP1 liderem, rekordowy tydzień TVN24 i Polsat News. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Teleexpress” oraz konkurs PŚ w skokach z Zakopanego. Wśród stacji w 4+ liderem była TVP1, rekordowy wynik zanotowały TVN24 i Polsat News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 14 do 20 stycznia 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,29 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 34,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Teleexpress” liderem

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” Jedynki, który 20 stycznia na antenie tej stacji obejrzało 5,04 mln widzów (32,64 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,81 mln widzów (emisja 16 stycznia; 4. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 3,04 mln oglądających (trzy dni później) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,79 mln oglądających (20 stycznia; 13 lokata).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci-w-dniu-smierci-pawla-adamowicza-szef-krrit-byly-bledy-tvp-zaangazowana-w-spor-polityczny,7171168767112833a ##

Podium wśród hitów tygodnia zajęła transmisja niedzielnego konkursu PŚ w skokach narciarskich. Relację z zawodów z Zakopanego w samej TVP1 śledziło 4,83 mln osób (32,01 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1, gdzie oglądało go dodatkowe 990 tys. i 920 tys. osób (łącznie było to 6,74 mln widzów).

Czołową piątkę uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 16 stycznia miał 3,79 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 25,70 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,67 mln osób, co dało TVP2 26,19 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „Teleexpress” (1,66 mln widzów; 27,91 proc. udziału), a podium uzupełnia transmisja PŚ w skokach (1,60 mln widzów; 27,59 proc. udziału).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP1 liderem. Rekordowy wynik TVN24 i Polsat News

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,28 pkt. proc. do 10,57 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,56 proc. (do góry o 0,02 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN, który awansował z miejsca czwartego. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,45 proc., po spadku względem poprzedniego o 0,34 pkt. proc.

Z trzeciej na czwartą pozycję spadła TVP2 (stacja ta miała spadek wynoszący 0,71 pkt. proc. do 8,10 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 37,43 proc. do 36,68 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pogrzeb-pawel-adamowicz-prezydent-gdanska-wyniki-ogladalnosci-stacje-newsowe,7171168038852225a ##

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (wzrost o 1,66 pkt. proc. do 6,27 proc.). Udany tydzień zanotowały również pozostałe główne stacje newsowe: TVP Info (do góry o 0,77 pkt. proc. do 4,24 proc.) oraz Polsat News (+ 0,56 pkt. proc. do 1,53 proc.). Kanały te w zeszłym tygodniu m.in. obszernie relacjonowały wydarzenia związane z morderstwem i pogrzebem Pawła Adamowicza, byłego prezydenta Gdańska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zbiorke-wosp-ostatnia-puszka-pawla-adamowicza ##

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział tej stacji jednak zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 11,11 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 10,89 proc. (- 0,49 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka (+ 0,57 pkt. proc. do 7,18 proc.), która wyprzedziła Dwójkę (- 0,69 pkt. proc. do 6,91 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,06 pkt. proc. do 10,83 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji