- Prasa Michał Kobosko odszedł z Ringier Axel Springer
Michał Kobosko z początkiem roku rozstał się z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska, gdzie piastował funkcję wydawcy tygodnika “Newsweek Polska” i miesięcznika “Forbes”.
- Pani Domu „Pani Domu” pięć razy więcej z reklam, „Polityka” w dół o 30 proc.
W listopadzie br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam niecałe 6 proc. mniej niż rok wcześniej. Przychody „Pani Domu” były ponad pięć razy większe niż w listopadzie ub.r., a wpływy „Polityki” – o ponad 30 proc. niższe.
- Michał M. Lisiecki „Wprost”, „Newsweek” i „Polityka” będą współpracować?
Współpracy wydawców na rzecz wzrostu czytelnictwa tygodników opinii chce Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, wydawca tygodnika „Wprost”. – Jesteśmy zadowoleni z efektów pracy Tomasza Lisa – dodaje dla Wirtualnemedia.pl.
- tygodnik opini “Gość Niedzielny” liderem, Gazeta Polska w górę o 142 proc.
Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazł się w październiku br. “Gość Niedzielny”, który wyprzedził “Politykę”. Największy wzrost zanotowała “Gazeta Polska” - na przeciwnym biegunie “Tygodnik Powszechny”.
- najpopularniejsze tytuły prasowe w Polsce Najpopularniejsze tytuły prasowe w Polsce
Na czele najpopularniejszych tytułów prasowych w Polsce są tygodniki “Tele Tydzień”, “Życie na Gorąco” oraz dwutygodnik “Przyjaciółka”. Wśród dzienników lideruje “Gazeta Wyborcza”. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
- Cosmopolitan “Cosmopolitan” z kalendarzykiem i kampanią
Do całego nakładu styczniowego wydania “Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) dołączono kalendarzyk na 2011 rok w dwóch kolorach do wyboru: szarym lub czarnym. Numer wspiera kampania reklamowa.
- Newsweek Tygodnik “Newsweek” w wersji do słuchania
Od poniedziałku 29 listopada br. tygodnik “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) dostępny jest też w formie audiobooka w serwisie audioteka.pl.
- Wprost „Wprost” pod lupą ekspertów
Nowy image magazynu „Wprost” pod wodzą Tomasza Lisa wywołuje u konkurencji skrajne odczucia. Wszyscy są zgodni, że Lis uratował tytuł przed likwidacją. Podzielone są zdania co do sposobu tworzenia tygodnika i jego zawartości.
- Rzeczpospolita „Rzeczpospolita” pojawiła się na iPadzie
„Rzeczpospolitą” można już czytać na iPadzie. Odpowiednią aplikację udostępniła właśnie Presspublica.
- tygodnik opinii "Wprost" dogonił "Newsweek", Gazeta Polska w górę o 158 proc.
Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się we wrześniu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (158 proc.) i “Wprost” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.









