- Twitter Twitter zamyka platformę Periscope. Powodem słabnąca popularność
Twitter zapowiedział, że w marcu 2021 przestanie funkcjonować firmowana przez niego platforma Periscope służąca do transmisji na żywo w internecie. Decyzja jest spowodowana faktem, że w ostatnim czasie aplikacja traci znacząco użytkowników i przegrywa z konkurencją, zaś sam Twitter uruchomił w swoim serwisie możliwość nadawania relacji wideo.
- TikTok TikTok pomoże w zwalczaniu fake newsów o szczepionkach na SARS-Cov-2
TikTok uruchomi specjalny tag, pod którym znajdą się wiarugodne informacje o szczepionkach na koronawirus SARS-Cov-2. Ponadto w swojej sekcji informacyjnej udostępni odnośniki do zaufanych źródeł wiedzy o szczepieniach.
- Social Networking TikTok walczy z problemem dezinformacji na temat szczepionki przeciw COVID-19
Warszawa, 16 grudnia 2020 r. – Dla TikTok niezwykle ważne jest dostarczanie swojej społeczności rzetelnych informacji. Jest to tym bardziej istotne w trudnym pandemicznym roku, a także w najbliższych miesiącach wypełnionych dyskusjami o szczepionce COVID-19. Firma podejmuje dalsze działania mające na celu zapewnianie społeczności TikTok dostępu do zaufanych źródeł i wiarygodnych ekspertów, m.in. poprzez wprowadzanie nowych funkcji do aplikacji czy budowanie strategicznych partnerstw. W tej chwili zespoły TikTok pracują nad tym, aby zapewnić, że firma pozostaje odpowiedzialnym partnerem w obliczu kolejnej fazy pandemii.
- media społecznościowe Podsumowanie 2020 roku w mediach społecznościowych, prognozy na 2021
W ramach naszej serii podsumowującej bieżący rok w mediach i marketingu przedstawiamy pierwszą część komentarz na temat branży social media. Wypowiadają się przedstawiciele Ringier Axel Springer, Wirtualnej Polski, Wavemaker, Whites, Schulz brand friendly, Kamikaze, Zjednoczenie.com i Veneo.
- Twitter Twitter przejmuje aplikację Squad. Większe możliwości w czatach wideo
Twitter dokonał przejęcia mobilnej aplikacji Squad, która jest dedykowana do prowadzenia internetowych rozmów wideo. Wartość transakcji nie została ujawniona, według zapowiedzi akwizycja ma zwiększyć możliwości użytkowników Twittera podczas czatów wideo.
- Reddit Reddit przejmuje Dubsmasch. Chce wejść na podwórko TikToka
Serwis społecznościowy Reddit zawarł umowę przejęcia aplikacji Dubsmasch pozwalającej na tworzenie i publikowanie w sieci krótkich klipów wideo. Kwota transakcji nie jest znana. Dzięki przejęciu Reddit może stać się potencjalnym konkurentem dla takich platform jak TikTok.
- podsumowanie roku E-commerce: co wydarzyło się w 2020 roku, jaki będzie 2021
Zaczynamy cykl podsumowań kończącego się roku w mediach i marketingu. Dziś przedstawiamy pierwszą część wypowiedzi o rynku e-commerce, analizują go menedżerowie czołowych wydawców i agencji.
- Grupa Kerris Grupa Kerris wypromuje producenta olejków CBD Hemp Juice
Grupa Kerris podpisała umowę na obsługę firmy Hemp Juice, brandu oferującego produkty CBD.
- serwisy społecznościowe Instagram i Pinterest zyskują polskich użytkowników, TikTok i Siepomaga ze spadkami (TOP10)
W listopadzie br. przeglądarkowe wersje Instagrama, Pinterestu i Pomagam.pl odwiedziło dużo więcej polskich internautów niż w październiku. Spore spadki zanotowały natomiast TikTok i Siepomaga.pl. Liderem z ogromną przewagą pozostaje Facebook.
- serwisy społecznościowe Twitter przed Pinterestem i Wykopem, TikTok ma już 2,4 mln polskich użytkowników (TOP 10)
Wśród serwisów społecznościowych w Polsce dominuje Facebook, a na kolejnych miejscach są Instagram i Twitter. Wykop ma ponad dwa razy więcej użytkowników niż Reddit, natomiast TikTok w październiku odwiedziło 2,43 mln polskich internautów.









